Craps yra žaidimas su paprastais principais. Šio žaidimo su kauliukais esmė yra atspėti, kas atsitiks, kai du kauliukai bus išmesti tiksliai. Žaisdami craps, žaidėjai gali lažintis dėl „Pass" arba „Don't Pass" rezultatų.
„Pass" statymas yra pats tipiškiausias. Pirmas kauliuko metimas turi padaryti 7 arba 11, kad laimėtum Pass statymą (vadinamąjį „išmetimo metimą"). „Pass" statymas prarandamas, kai šaulys meta 2, 3 arba 12. „Taškas" yra tas skaičius, kuris metamas, jei nepasirodo 4, 5, 6, 8, 9 arba 10. „Pass" statymas laimi, jei šaulys vėl meta taško skaičių. Jei šaulys išmeta 7, statymas nepavyksta (tokiu atveju Pass statymas pralaimi).
Kaip rodo pavadinimas, „Nepraleiskite" statymas yra „Pass" statymo atvirkštinė pusė. Kad būtų sėkmingas, šaulys turi atlikti 2 arba 3 metimą, atlikdamas statymą Don't Pass. Statymas Don't Pass pralaimi, kai šaulys surinks 7 arba 11.
Statymai laikomi pastūmėjimu, jei žaidėjas meta 12. (nei laimi, nei pralaimi). Galima laimėti „Don't Pass" statymą, jei šaulys išmeta 7 prieš išmesdamas taško skaičių dar kartą po nustatyto taškų skaičiaus.
„Craps" siūlo įvairius statymus, išskyrus standartinius „Pass" ir „Don't Pass" statymus, įskaitant „Come and Don't Come", „Position" ir „Field" statymus. Galimi įvairūs statymai, kurių kiekvienas turi savo gaires ir mokėjimo struktūrą.
Įvairios krepų variacijos turi savo specifines taisykles, kurios gali skirtis priklausomai nuo žaidžiamo tipo.