Rummy yra pagrindinis kortų žaidimas, kuriame kortos reitinguojamos nuo žemos iki aukščiausios, nuo 2 iki tūzo. Kortos nominali vertė yra lygiavertė jos vertė žaidimo metu. Pavyzdžiui, 3 korta turi 3 taškus. Veido kortelės, tokios kaip Džekas ir Tūzas, yra vertos 10 taškų. Kai žaidėjai susirenka dalyvauti kazino, dalintojas yra šalia ir pasiruošęs prižiūrėti žaidimą. Greitai sumaišęs, išdalina kortas. Šeši žaidėjai gauna 6 korteles. Trys žaidėjai gauna 7 korteles. Du žaidėjai gauna po 10 kortelių. Jei žaidžia tik vienas asmuo, dalintojas yra antrasis žaidėjas.
Kaip žaisti Rummy internete
Internetiniai romo žaidimai imituoja sausumos versiją. Visos likusios kortelės yra užverstos žemyn skaitmeniniame ekrane. Šalia užverstų kortų yra krūvelė, leidžianti žaidėjams išmesti kortas. Šios kortelės yra užverstos. Kai žaidimas prasideda, žaidėjas, esantis dalintojo kairėje, išima kortą iš kaladės likučių arba iš išmestų kortų. Internetiniame žaidime žaidėjas turi pasirinkti kortelę spustelėdamas ją.
Internetiniai romo turnyrai yra populiarūs žaidimo entuziastams, kurie dalyvauja. Žaidimui pasibaigus, laimėtojas turi mažiausiai kortelių. Visi žaidėjai žaidimo metu išmeta, atideda arba sumaišo kortas.
Rummy taisyklės
Rummy yra įgūdžių žaidimas, kuriam norint laimėti reikia suprasti žaidimo taisykles ir atlikti reikšmingą praktiką. Kad žaidėjas nuosekliai įveiktų varžovus, reikia geros atminties, logikos ir analitikos.
- Meld - Kad žaidėjas galėtų sujungti kortelę, jis turi turėti 3 iš eilės sunumeruotas korteles. Pavyzdžiui, 3,4,5 deimantų darbų. Žaidėjai taip pat gali sumaišyti lygiavertes to paties skaičiaus kortas, pavyzdžiui, tris 6. Jokeris taip pat gali padėti sudaryti eilutę, jei žaidėjas turi 2 ir 4 kortas ar kažką panašaus.
- Išmesti – Kiekvieno ėjimo metu žaidėjas gali išmesti bet kurią kortelę, kurią jis pasirenka pridėti prie krūvos. Tai vienas iš lengviausių žaidimo žaidimų.
- Atleidimas iš darbo – Išdėjus kortelę žaidėjas gali baigti išmesti rinkinį. Pavyzdžiui, jei žaidėjas turi visas keturias karaliaus kortas, jis gali išmesti tris karaliaus kortas ir atleisti 4-ąjį karalių. Žaidėjas gali atleisti kiekvieną kartą, kai turi keturių kortų kombinaciją.
Žaidėjas, kuris pirmasis atsikrato visų kortų, gauna visus taškus. Žaidėjai gali nuspręsti pradėti žaidimą iš naujo.