Mahjong nėra sudėtingas žaidimas, tačiau informacijos, kurią reikia prisiminti, kartais gali būti per daug. Štai kodėl kai kurie žmonės nežino, kaip pelnyti įvartį mažonge. Yra tik keletas dalykų, kuriuos reikia atsiminti, jei žaidėjai nori žaisti tik vieną variantą.
Žaidėjai, ieškantys, kaip pelnyti įvartį mahjong žaidime, atėjo į reikiamą vietą. Šiame vadove paaiškinsime viską, kas susiję su mahjong balais. Taigi, pradėkime iš karto.

Mahjong taškų surinkimo kriterijai
Kriterijus gali sudaryti tam tikri mahjong plytelių melds ar kiti turai, tai, kaip buvo žaidžiama korta, ar yra tam tikrų unikalių derinių rinkinių ir tt. Tik kriterijai, kuriems taikomi griežtesni reikalavimai, įvertinami, kai kai kurie iš šių kriterijų yra kitų poaibiai, pvz., vieno drakono derinys, o ne priešingybė. į visų drakonų derinį.
Įgytus taškus galima konvertuoti į atskirų žaidėjų balus pritaikius tam tikrą kodą. Šie balai paprastai iš karto konvertuojami į mokėjimus tarp žaidėjų žaisti mažongą kaip azartinių lošimų forma.
Tiek taškai, tiek balas nurodo skirtingas idėjas; dalyviai keičiasi pinigais pagal per turą uždirbtus taškus ir kitus dalykus. Vietoj jo žaidėjai gali naudoti žetonus ar kitus panašius žetonus.
Daugeliu atvejų tik laimėtojas gauna atlyginimą, o trijų pralaimėjusiųjų balai sumažinami laimėtojo pelnu. Tačiau yra įvairių būdų, kaip nustatyti mokėjimą tarp dalyvių. Jie yra šie:
- Žaidėjas, kuris atlieka išmetimą, moka du kartus, jei žaidėjas laimi metimu.
- Kiekvienas pralaimėjęs žaidėjas turi sumokėti du kartus, jei žaidėjas laimi lygiosiomis.
- Žaidėjas, kuris atlieka išmetimą, sumoka už kitus du pralaimėjusius žaidėjus, jei žaidėjas laimi iš didelės rizikos situacijos.
Taškų skaičiavimo taisyklės
Kinų mažongo balai
Mahjong taškų surinkimo taisyklės yra šios:
- Atsižvelgdamas į konkrečių derinių, porų ir papildomų plytelių buvimą, kiekvienas žaidėjas sudeda pagrindinius savo rankos taškus.
- Kiekvienas žaidėjas padvigubina savo pagrindinius taškus vieną ar daugiau kartų, atsižvelgdamas į tam tikrų neįprastų meldų ar jų derinių nuosavybės teisę. Laimėtojas prideda papildomų pagrindinių taškų už mažžongą ir galbūt už tai, kad užbaigia savo ranką keliais unikaliais būdais.
- Priklausomai nuo jo rankos suformuotų neįprastų raštų, pvz., visiškai iš garbingų plytelių arba unikaliai užbaigtų, pavyzdžiui, pavogus atidengtą kongą, nugalėtojas vieną ar daugiau kartų padvigubina savo pagrindinius taškus.
- Kiekvienas iš trijų pralaimėjusių sumoka nugalėtojui visus savo taškus.
- Pralaimėjusieji pasidalijo skirtumą į taškus tarpusavyje.
- Savo sandoriuose East dubliuoja mokėjimus arba kvitus.
- Yra daug Specialiųjų limitų rankų, kurias įgijus, turėtojas gauna daugiausiai taškų, priskirtų jo rankai.
Amerikos įvartis
Amerikietiškoje versijoje žaidėjai naudoja kortą su taško verte kiekvienai rankai, kuri nurodo siaurą rankų skaičių kaip vieninteles teisėtas laiminčias rankas. Dvi pagrindinės mažongų reguliavimo organizacijos Jungtinėse Amerikos Valstijose – Nacionalinė mažongų lyga ir Amerikos mažongų asociacija – taiko šį metodą, o kiekvienais metais gaminamos naujos kortelės, kuriose nurodomos teisėtos laimėtos rankos. Kiekvienoje kortelėje dažnai pateikiami vertinimo reikalavimai, kuriuose nurodomi rezultatų kortelių paskelbimo metai.
Šanchajaus įvartis
Šanchajaus varianto balų sistema yra sudėtinga, joje keliami įvairūs reikalavimai ir perdėti įvertinimai neįprastoms rankoms, tokioms kaip trylika terminalų. Paprastai Šanchajaus variante yra minimali taško vertė dėl išpūstų taškų verčių.
Singapūro įvartis
Naudojant kitą plytelių rinkinį, Singapūro balų skaičiavimas yra panašus į Kinijos balų skaičiavimo metodą. Čia taikomi įprasti mokėjimo variantai. Tačiau yra tokių, kuriose prekiautojas taip pat privalo sumokėti ir gauti du kartus.
Honkongo taškai
Dėl riboto skaičiaus veiksnių, naudojamų taikant įprastą Honkongo vertinimo metodą, balas dažnai būna prastas. Taško vertimo funkcija yra atskira funkcija, o bendrieji balų modifikatoriai galioja.
Rezultatų neturinčios rankos yra apdovanojamos fiksuota suma, o kiekvienas taškas padvigubina rezultatą. Žaidėjai kartais žaidžia su papildomu apribojimu, kad laiminčios kombinacijos turi būti tam tikros taško vertės, dažnai svyruoja nuo vieno iki penkių taškų, o trys yra dažniausiai. Taip yra todėl, kad nulinio taško rodyklės yra dažnos.
Japonijos taškai
Kiekvienas žaidėjas pradeda nuo rezultato. Ši suma dažnai yra nuo 25 000 iki 30 000. Tai gali būti sutarta pradinė vertė. Dabartiniuose plytelių nustatymuose tai dažnai vaizduojama strypų eile su šiais keturiais nominalais: 10 000, 5 000, 1 000 ir 100. Juostos primena ilgus kiniškus domino kauliukus. Jei ne, viskas, kas pateikiama internete, yra taškų sumos.
Mahjong taškų skaičiavimo ribos
Kai kurie variantai nustato balų limitą. Įprasta taškų vertimo funkcija, kuri priskiria pastovų balą balams iki pirmojo apribojimo, veikia daugelyje situacijų, kai yra apribojimų. Pasiekus tolesnius apribojimus, balas didėja.
Balų rinkimo apribojimas gali būti labiau motyvacija lošti. Jei įmušimo apribojimai būtų šeši ir devyni taškai, ranka su septyniais ar aštuoniais taškais būtų vertinama taip pat, kaip ir su šešiais taškais, o tai gali paskatinti žaidėjus siekti devynių taškų.
Didelės rizikos išmetimai
Sienos dydžiui mažėjant, keliose versijose gali būti papildomai taikomos baudos už išmetimą, kuris laikomas pavojingu. Žaidėjai, atlikę didelės rizikos metimus, yra atsakingi už laimėtojo taškų padengimą, jei žaidėjas laimi arba išeina pats, atlikęs didelės rizikos metimą. Atmetimas laikomas pavojingu, jei yra pakankamai atvirų meldų, kad būtų parodyta, kad prieš tai, kai jis buvo pareikštas, jis tikrai būtų leido užbaigti ribotą kombinaciją.
Išvada
Kai žaidėjai bando žaisti, atsiranda tam tikrų komplikacijų įvairių mahjong variacijų iškart. Taigi, geriau pasilikti prie vienos veislės ir pirmiausia ją įvaldyti.
Šiame vadove aptariamos skirtingos skirtingų variantų taisyklės, kad žaidėjai galėtų pasirinkti sau tinkamiausią. Aptarėme kinų, amerikiečių, japonų, Šanchajaus, Singapūro ir Honkongo taškų įvertinimą. Tikimės, kad to užteks maloniems potyriams.