Lietuvių
onlinecasinorank.lt
  • Kazino pagal šalį
  • Kazino premija
  • Kazino žaidimai
  • Pinigų įnešimo būdai
  • Naujienos
Menu
Internetinis kazino
Lietuvių

Casino Cruise Internetinis Kazino apžvalga 2021 - Duk

Age Limit
Casino Cruise
PremijaIki € 1000 / USD + 200 sukimų
Sąskaitos papildymo reikalavimaiSąskaitos papildymo reikalavimai:-
Išmokų procentasIšmokų procentas:-
Min. sąskaitos papildymasMin. sąskaitos papildymas:-
Gaukite savo premiją
Total score8.0
Internetinis kazino
Privalumai
+ Nicos Vykdomos akcijos Greitai išėmimai
Trūkumai

Greiti kazino faktai

Year foundedYear founded:2014
Kalbos (7)
+
anglų
arabų
norvegų
rusų
suomių
vokiečių
švedų
Kazino (1)
+
Partnerių programa (1)
+
Pinigų išėmimo būdai (6)
+
Pinigų įnešimo būdai (30)
+
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
EnterCashEntropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
Skrill
Sofort
Sofortuberwaisung
Ticket Premium
TrustlyVisa
Visa Electron
Zimpler
iDEAL
iDebit
instaDebit
Programinė įranga (12)
+
Evolution Gaming
Microgaming
NetEnt
Nyx Interactive
Oryx Gaming
Play'n GO
Pragmatic Play
Quickspin
Red Tiger Gaming
Relax Gaming
Yggdrasil Gaming
iSoftBet
Valiutos (18)
+
Bulgarijos levų
Danijos kronų
Didžiosios Britanijos svarų
JAV dolerių
Kanados dolerių
Kroatijos kunų
Lenkijos zlotų
Meksikos pesų
Norvegijos kronų
Peru solių
Rumunijos lėjų
Rusijos rublių
South African Rand
Venezuelan bolívars
eurų
Čekoslovakų sunkiejių korunų
Švedijos kronų
Šveicarijos frankų
Šalys (25)
+
Apvienotā Karaliste
Bulgārija
Dienvidāfrikas Republika
Etiopija
Horvātija
Jordānija
Kamerūna
Kanāda
Katara
Kenija
Krievija
Maroka
Meksika
Nigērija
Norvēģija
Omāna
Peru
Polija
Saūda Arābija
Tunisija
Venecuēla
Vācija
Čehija
Ēģipte
Šveice
Pinigų įnešimo būdai
MasterCardNetellerPayPalPaysafe CardSkrillTrustlyVisa
Pasitiki
Malta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

Duk

Žaidžiant praradau interneto ryšį. Kas nutinka tokiose situacijose?

Prarasti interneto ryšį įmanoma, tačiau panikai nėra vietos. Jei negalite iš karto prisijungti prie savo žaidimo, jūsų statymas bus užregistruotas kaip stendas, tai reiškia, kad tam tikram raundui nesiimate jokių veiksmų.

Kaip žaisti ruletę „Casino Cruise“?

Norėdami žaisti bet kokį žaidimą „Casino Cruise“, turite turėti sąskaitą. Kalbant apie ruletę, prieš priimdami sprendimą žaisti iš tikrų pinigų, turite išmokti keletą taisyklių. Geros naujienos yra tai, kad jūs turite galimybę žaisti savo malonumui „Casino Cruise“ be indėlių. Tai puiki savybė, leidžianti išmokti žaidimų taisykles, šiuo atveju ruletę, o kai jaučiatės pakankamai įsitikinę, galite pradėti žaisti iš tikrų pinigų. Žaidimo tikslas - numatyti, kur kamuolys nusileis. Yra daugybė skirtingų statymų, kuriuos galite atlikti, ir patariame išmokti statymus bei jų siūlomus koeficientus. Kai kurie statymai yra didesnė tikimybė, o kai kurie statymai nėra tikėtini, tačiau jie siūlo didesnes išmokas. Iš esmės, jūs turite nuspręsti, kaip norite žaisti žaidimą, ar jums patinka daugiau iššūkių, ar stabilus žaidimas, kuriame neketinate daug laimėti, bet tuo pačiu ir jūs nerizikuojate daug.

Kaip žaisti „Blackjack“?

„Blackjack“ yra dar vienas labai populiarus žaidimas, ir mes tikime, kad jūs išmoksite jį žaisti per trumpą laiką. Žaidimo tikslas - įveikti prekiautoją, priartinant ranką arčiau 21, aukščiau už prekiautoją, ir nenugalint. Geriausia „Blackjack“ kombinacija yra tada, kai gauni 2 pradines korteles, kurių bendra vertė bus 21. Ši ranka turėtų apimti tūzą ir veido kortelę arba 10. Kai gausite dvi korteles ir jei neturėsite Blackjack jūs pratęsite žaidimą. Jūs turite galimybę pataikyti, atsistoti, padalyti ar dvigubai.

Kaip žaisti „Baccarat“?

„Baccarat“ tikslas yra sukurti ranką, artimą 9. Didžiausias skirtumas, kurį „Baccarat“ siūlo žaidėjams, yra galimybė statyti ant bankininko rankos ir lygiosios. Gavę korteles gausite trečią kortelę pagal iš anksto nustatytas taisykles, taip pat ir bankininkas. Žaidėjo taisyklės yra gana paprastos, gausite trečią kortą, jei jūsų rankos vertė bus mažesnė nei 5, ir jūs stovėsite, jei jūsų rankos vertė bus 6 ar didesnė. Bankininkui taikomos taisyklės yra šiek tiek sudėtingesnės ir priklauso nuo trečiosios žaidėjo kortos. Gera žinia ta, kad norint sėkmingai atlikti sesiją, nereikia žinoti šių taisyklių.

Kas yra tiesioginis kazino?

Tiesioginis kazino suteikia galimybę realiuoju laiku mėgautis patogiai namuose. Galite žaisti įvairius stalo žaidimus, kurie transliuojami iš studijos ar sausumos kazino. Žaidimus rengia profesionalūs „Live Dealers“ atstovai, su kuriais galite pasikalbėti ir akimirką pamiršti, kad sėdite priešais savo kompiuterį, o ne kazino.

Kam galiu naudoti tiesioginio kazino pokalbių langą?

Tiesioginis pokalbio langas leis jums kalbėtis su pardavėju ir su kitais žaidėjais.

Ar tiesioginis pardavėjas gali man padėti tvarkyti sąskaitą?

Tiesioginis pardavėjas neturi prieigos prie jūsų paskyros, todėl jie niekaip negali jums padėti. Bet, jei turite klausimų dėl žaidimo, kurį žaidžiate, jie mielai jums padės.

Kiek laiko užtruks mano paskyros patvirtinimas?

Tą akimirką, kai kazino gauna visus reikiamus dokumentus, jie apdoros kuo greičiau. Apdorojimo laikas paprastai trunka per 24 valandas, tačiau kartais tai gali užtrukti ir ilgiau. Jei nenorite pratęsti procedūros, turėtumėte iš karto išsiųsti visus reikalingus dokumentus ir įsitikinti, kad laikotės taisyklių, susijusių su kopijomis.

Ar yra galimybė atšaukti savęs pašalinimą?

Jei prašote savęs pašalinti iš lošimų, turėsite palaukti, kol pasibaigs laikotarpis, jei esate JK gyventojas, bet kuris kitas žaidėjas gali atšaukti savęs pašalinimą. Kai tai padarysite, turėsite 7 dienų atsipalaidavimo laikotarpį, kad galėtumėte dar kartą pagalvoti apie savo sprendimą.

Ką daryti pasibaigus savęs pašalinimo laikotarpiui?

Kai pasibaigs pasirinkto laiko pašalinimo iš savęs laikas, paskyra bus automatiškai atnaujinta. Ir jei esate JK gyventojas, turėsite išsiųsti kazino užklausą prieš vėl atidarant sąskaitą.

Kaip save pašalinti iš lošimų?

Savęs išskyrimas yra funkcija, leidžianti pailsėti nuo lošimų. Tai yra žingsnis, kurį probleminiai lošėjai paprastai žengia, kai lošimai pradeda neigiamai paveikti jų gyvenimą.

Ar galiu uždaryti savo sąskaitą?

Taip, galite uždaryti savo sąskaitą bet kada ir norėdami tai padaryti, turite susisiekti su klientų palaikymo komanda ir jie jums padės šiame procese.

Ar galiu pakeisti neteisingą asmeninę informaciją?

Prisijungę prie savo paskyros ir pasirinkę profilio skirtuką galite ištaisyti visą registracijos metu pateiktą informaciją. Vienintelė informacija, kurios negalite pakeisti, yra vardas, gimimo data ir gyvenamoji šalis.

Turiu problemų dėl registracijos puslapio. Ką turėčiau daryti?

Paprastai registracijos metu susidūrus su problema, jie savaime suprantami. Bet jei problema išlieka ir negalite rasti būdo ją išspręsti, kreipkitės pagalbos į klientų aptarnavimo skyrių.

Kur yra mano profilio puslapis?

Kai prisijungiate prie savo paskyros, viršutinėje naršymo juostoje spustelėkite skirtuką „Mano paskyra“. Tai pateks į pagrindinį puslapį ir ten spustelėkite skirtuką Profilis, kurį galite rasti šoniniame meniu.

Ar įmanoma patikrinti mano sąskaitos veiklą ar operacijų istoriją?

Bet kada galite patikrinti savo paskyros veiklą. Tiesiog spustelėkite „Mano paskyra“ skirtuką „Operacija“. Jei jums reikia daugiau informacijos, kurios ten nerandate, galite susisiekti su klientų palaikymo tarnyba, kad gautumėte daugiau pagalbos.

Ar galiu turėti daugiau nei vieną sąskaitą?

Deja, „Casino Cruise“ leidžia savo žaidėjams turėti tik vieną sąskaitą. Jei atvirai, jums reikia tik vienos sąskaitos. Žaidėjai linkę sukurti daugiau sąskaitų kazino, norėdami pasinaudoti pasveikinimo premija, tačiau turime pasakyti, kad tai yra neteisėta veikla ir neturėtumėte to daryti.

Manau, kad turiu problemų dėl lošimų. Su kuo galiu pasikonsultuoti?

Kai lošimas pradeda nebekontroliuojamas, jis nustoja būti įdomus. Kai suprasite, kad turite problemų ir atsiranda priklausomybė nuo lošimų, turėtumėte kreiptis pagalbos. Galite apsilankyti „Casino Cruise“ svetainės skyriuje „Atsakingas žaidimas“ ir susisiekti su viena iš daugelio organizacijų, kurias jie susieja su savo puslapiu. Jie taip pat siūlo įvairius įrankius, kurie gali padėti kontroliuoti jūsų įprotį lošti.

Kiek užtruks, kol indėlis pasieks mano sąskaitą?

Daugeliu atvejų indėliai jūsų sąskaitą pasieks akimirksniu, tačiau kai kuriais atvejais tai gali užtrukti ilgiau, priklausomai nuo šalies, kurioje gyvenate, ir teikėjo.

Kaip pervesti į mano „Casino Cruise“ sąskaitą?

Įnešti savo sąskaitą yra labai lengva. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai kreiptis į Kasą ir pasirinkti jums tinkantį įmokos būdą. Įveskite norimą įmokėti sumą ir patvirtinkite indėlį. „Casino Cruise“ galite naudoti vieną iš šių būdų: „Visa“, „MasterCard“, „Skrill“, „Neteller“, „Paysafe“ arba banko pavedimas. Atminkite, kad indėliai, atlikti „Skrill“ ir „Neteller“, nėra tinkami sveikinimo premijai gauti.

Kokia yra minimali ir didžiausia suma, kurią galiu įnešti?

Minimali ir maksimali suma, kurią galite įnešti į savo sąskaitą, daugiausia priklauso nuo jūsų naudojamo mokėjimo metodo. Daugeliu atvejų minimalus indėlis yra nuo 10 iki 30 USD, o maksimalus įnašas yra nuo 250 iki 10 000 USD. Jei norite konkrečiai žinoti, kiek galite įnešti, turėtumėte eiti į kasą ir spustelėti mokėjimo būdą, o ten rasite visą reikiamą informaciją.

Kodėl mano indėlis nepavyko?

Jūsų indėlis gali nepavykti dėl daugelio priežasčių, todėl mokėjimo paslaugų teikėjas neinformuoja kazino, kodėl taip yra. Toliau pateikiamos kelios dažniausios priežastys, kodėl indėlis gali nepavykti.

· Įvedėte neteisingą mokėjimo informaciją ir tai yra viena iš dažniausių priežasčių, kodėl indėlis gali nepavykti. Jei jūsų duomenys nesutampa, bankas nedelsdamas atmes jūsų operaciją.

· Gali būti, kad pateikėte neteisingą CVV2 / CVC2 saugos numerį.

· Jūsų sąskaitoje nėra pakankamai lėšų.

· Jei tuo pačiu metu turite daugiau nei 5 kreditines korteles, tai gali trukdyti atlikti jūsų indėlį.

Aš padariau indėlį, bet lėšos nebuvo įskaitytos į mano sąskaitą. Ką turėčiau daryti?

Pirmas dalykas, kurį turite padaryti, yra patikrinti, ar lėšos buvo išskaitytos iš jūsų sąskaitos, ir jei jos buvo, turėtumėte susisiekti su klientų palaikymo tarnyba. Kai kuriais atvejais kazino gali paprašyti jūsų pateikti operacijos kopiją, kad galėtų geriau ištirti klausimą.

Ar turiu mokėti mokestį už indėlius?

„Casino Cruise“ netaiko jokių mokesčių už indėlius, tačiau jūsų mokėjimo būdas gali būti. Bet kokiu atveju, kai jūs atliekate indėlį ir jei yra tam tikras mokestis, tai būtų aiškiai nurodyta.

Kas yra elektroninės piniginės perkėlimas?

Elektroninė piniginė suteikia galimybę greitai ir saugiai pervesti lėšas. Vienos populiariausių el. Piniginių, kurias galite naudoti, yra „Neteller“ ir „Skrill“. Savo elektroninės piniginės sąskaitą galite finansuoti naudodami kredito kortelę, banko kortelę arba per banko indėlį.

Ar galiu nustatyti indėlio limitą?

Taip, galite nustatyti indėlių limitus kada tik norite. Mes raginame tai padaryti, nes tokiu būdu galėsite labiau kontroliuoti savo biudžetą. Galite pereiti į skyrių „Atsakingas žaidimas“ ir galėsite suplanuoti visas savo ribas.

Kodėl „Casino Cruise“ nepriima mano kortelės?

Kai kurie kreditinių kortelių leidėjai neleidžia klientams atlikti indėlių internetinių žaidimų svetainėse. Jei kyla problemų įmokant į kredito kortelę, pirmiausia turėtumėte susisiekti su savo kortelių teikėju. Tuo tarpu „Casino Cruise“ yra daugybė skirtingų mokėjimo būdų, kuriuos galite naudoti vietoj jų.

Ar man leidžiama naudoti daugiau nei vieną mokėjimo metodą?

Taip, jums leidžiama naudoti daugybę skirtingų mokėjimo būdų norint įnešti į kazino sąskaitą. „Casino Cruise“ paskyroje galite naudoti iki penkių skirtingų mokėjimo būdų.

Ar galiu siųsti dokumentus ir ar jie saugūs?

Taip, visi dokumentai, kuriuos siunčiate į kazino, saugomi saugioje aplinkoje. Kazino naudoja naujausią SSL šifravimo technologiją, kad visa jūsų kazino siunčiama informacija būtų saugi.

Kaip sužinoti, kad kazino žaidimai yra sąžiningi?

„Casino Cruise“ naudoja atsitiktinių skaičių generatorių, kad užtikrintų, jog našumas yra tikrai atsitiktinis. Be to, sistema taip pat buvo reguliariai testuojama.

Kaip gauti 3D saugų IPIN?

Norėdami gauti „3D Secure IPIN“, turėsite kreiptis į jūsų kortelę išdavusį banką ar kortelės svetainę.

Ar „Casino Cruise“ dalijasi mano duomenimis su trečiosiomis šalimis?

Ne, kazino niekada nepasidalins jūsų duomenimis su niekuo kitu. Kazino reikia jūsų duomenų, kad patvirtintumėte savo tapatybę, amžių ir namų adresą. Ši informacija leidžia kazino pasiūlyti realių pinigų operacijas į jūsų sąskaitą ir iš jos. Jie saugo visą jūsų informaciją, o jūsų privatumas yra jų pagrindinis prioritetas.

Ką reiškia GDPR?

GDPR yra akronimas, reiškiantis Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą, ir tai yra ES duomenų apsaugos reglamentas.

Ar galiu ištrinti kai kuriuos duomenis?

Kazino turi laikytis griežtos politikos, kurią jiems nustatė JK lošimų komisija (UKGC) ir Maltos lošimų tarnyba (MGA), ir dėl šios priežasties jūs negalite ištrinti jokios informacijos. Po tam tikro laikotarpio kazino ištrins visą jūsų informaciją, jei nebenaudosite savo sąskaitos.

Ar mano lėšos saugios „Casino Cruise“?

„Casino Cruise“ naudoja SSL šifravimą, kad apsaugotų jūsų detales. Visi kazino prieinami mokėjimo būdai atitinka PCI ir atitinka PCI standartus. Tai reiškia, kad visa jūsų asmeninė ir finansinė informacija yra saugi ir kad kazino atitinka aukščiausius mokėjimo standartus.

Kokios yra „Casino Cruise“ valiutos?

Expand

Tai yra valiutos, kurias galima įsigyti „Casino Cruise“ USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW ir UAH. Atminkite, kad pasirinkę valiutą vėliau jos pakeisti negalėsite.

Kaip galiu atsiimti savo sąskaitą?

Expand

Išmokėti iš kazino sąskaitos yra labai lengva. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai kreiptis į kasą ir pasirinkti mokėjimo būdą, kurį norite naudoti atsiimdami. Atminkite, kad pirmiausia turite naudoti tą patį mokėjimo metodą, kurį naudojote indėliams. Minimali suma, kurią galite išsigryninti, dažniausiai yra 10 USD, tačiau ji gali skirtis priklausomai nuo mokėjimo metodo, kurį naudojate atsiimant pinigus. Atminkite, kad jei atsiimate premijų lėšas, pirmiausia turite atitikti lažybų reikalavimus. Kazino taip pat paprašys pateikti tam tikrą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, kad galėtumėte gauti pirmąjį atsiėmimą.

Ar „Casino Cruise“ ima mokestį už atsiėmimą?

Expand

Už kiekvieną atsiėmimą reikės sumokėti 2% tvarkymo mokestį. Ši suma yra ne didesnė kaip 2 USD, ir kiekvieną kartą, kai atsiimsite pinigų, jums bus pranešta apie sumą, kai pateiksite prašymą dėl savo atsiėmimo.

Ar galima atšaukti prašymą atsiimti?

Expand

Taip, galite atšaukti savo atsiėmimą, jei jis vis dar laukia. Kai grąžinimas bus atleistas, negalėsite jo atšaukti.

Kokią minimalią sumą galiu atsiimti?

Expand

Minimali pinigų suma priklauso nuo jūsų naudojamo mokėjimo būdo. Paprastai minimali suma yra maždaug 10 USD.

Ar galiu siųsti lėšas iš savo sąskaitos į kažkieno sąskaitą?

Expand

Deja, jums neleidžiama siųsti lėšų į kitas kazino sąskaitas.

Kada turėčiau tikėtis pinigų, kai atsiimsiu pinigus?

Expand

Kai kazino gauna prašymą atsiimti, jie sunkiai dirba, kad apdorotų išmokėjimą, kad galėtumėte kuo greičiau turėti pinigų. Išleidus lėšas, viskas priklauso nuo jūsų mokėjimo būdo, kaip greitai gausite lėšas.

Kas yra premija?

Expand

Premija yra papildomi pinigai, kuriais kazino apdovanoja savo naujus ir ištikimus žaidėjus. Premijos dydis gali skirtis ir reikia nepamiršti vieno dalyko, t. Y. Kad visiems bonusams taikomi lažybų reikalavimai. Tai kazino daro, norėdamas įsitikinti, kad žaisite pinigus, kuriuos jie jums skiria savo kazino. Pavyzdžiui, „Casino Cruise“ pasveikinimo premija apima 40 kartų lažybų reikalavimus. Tai reiškia, kad turite žaisti premiją 40 kartų, kad galėtumėte atsiimti savo lėšas. Labai svarbu nepamiršti, kad ne visi žaidimai bus vienodai įskaičiuoti į statymo reikalavimus, todėl prieš nuspręsdami žaisti, turėtumėte tai patikrinti.

Panašu, kad esu pašalintas iš kai kurių akcijų, kodėl taip yra?

Expand

Kai kurios akcijos yra prieinamos tik žaidėjams iš tam tikrų šalių ir naudojantiems tam tikrus mokėjimo metodus. Jei jums reikia papildomos informacijos, susisiekite su klientų palaikymo tarnyba.

Kur galiu rasti šiuo metu galimas premijas?

Expand

Jei norite rasti visas galimas akcijas, galite apsilankyti „Akcijos“ puslapyje ir pamatyti, kas jums šiuo metu yra prieinama. Jei nenorite nieko praleisti, turėtumėte priimti SMS žinutes ir el. Laiškus iš kazino, todėl kiekvieną kartą, kai bus kažkas, jums bus pranešta.

Kaip suaktyvinti nemokamus sukimus?

Expand

Suaktyvinti nemokamus sukimus yra labai paprasta. Jūs tiesiog turite eiti į žaidimą ir jį atidaryti, o jūsų nemokami sukimai lauks jūsų.

Negaliu prisijungti prie savo paskyros. Ką turėčiau daryti?

Expand

Kai negalite prisijungti prie savo paskyros, dažniausiai taip yra todėl, kad naudojate neteisingą prisijungimo informaciją. Įsitikinkite, kad klaviatūroje išjungtas „CAPS LOCK“. Jei vis tiek kyla problemų prisijungiant prie paskyros, turėtumėte susisiekti su klientų palaikymo tarnyba.

Apie
Privacy policy
Apžvalgos
Žaidimų vadovai
Naujienos
© onlinecasinorank.lt 2021