Užstatas gali nepavykti dėl daugelio priežasčių. Daugeliu atvejų taip yra dėl techninių operacinės sistemos problemų arba dėl techninių problemų. Bet kokiu atveju, jei pastebėsite, kad pinigai buvo paimti iš jūsų sąskaitos, bet jie nerodomi jūsų kazino sąskaitoje, siūlome susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, kad jie galėtų išnagrinėti problemą. Turėsite jiems pateikti šią informaciją:
- Visas paskyros savininko vardas ir pavardė / el
- Laikas
- Data
- Suma
- Nuorodos numeris / operacijos ID / 16 skaitmenų PIN kodas / kupono numeris
Jei įmokėjote kreditine kortele ir ji nepavyko, turite įsitikinti, kad yra pakankamai kredito, kad galėtumėte atlikti indėlį, ir įsitikinkite, kad jūsų kredito kortelę galima naudoti internetinėms operacijoms.
Jei naudojate Skrill ir jūsų indėlis nepavyko, pirmiausia turite patikrinti keletą dalykų. Įsitikinkite, kad sąskaitoje turite pakankamai lėšų, kad galėtumėte atlikti indėlį, ir patikrinkite, ar jūsų indėlis nėra mažesnis už minimalų leistiną indėlį.