CasinoCasino Peržiūrėti 2024 - Duk

CasinoCasinoResponsible Gambling
CASINORANK
8/10
PremijaPremija 100 €
Pinigų grąžinimo premija
Patikima
Patvirtinta
Saugu
Pinigų grąžinimo premija
CasinoCasino is not available in your country. Please try:
Duk

Duk

Mes surinkome atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie CasinoCasino mūsų FAQ.

Kaip veikia registracijos procesą ne CasinoCasino darbo?

Jei Jūs niekada grojo CasinoCasino prieš jums reikia padaryti sąskaitą. Registracijos procesas yra labai lengva. Jūs turite pasirinkti sidabrą "registras" mygtuką puslapio viršuje svetainėje. Tiesiog užpildykite reikiamus laukus ir laukti patvirtinimo laišką. Gavę laišką tiesiog sekite nuorodą ir sutinkate su Taisyklėmis ir sąlygomis kazino ir privatumo politiką.

Ką daryti, jei aš negaliu užsiregistruoti į kazino?

Kiekvieną kartą, kai kyla sunkumų arba bet klausimų galite susisiekti su palaikymo komanda natūra. Jūs galite susisiekti su jais interneto pokalbiuose ar elektroniniu paštu. Jūs taip pat galite juos rasti +356 2034 1581, tačiau nepamirškite, skambutis gali būti tarptautinė, todėl ji gali apimti ir tam tikrus mokesčius.

Ką patikrinimo procesą CasinoCasino įtraukti?

Kiekvienas naujas sąskaita, kuri yra sukurta yra nepatikrintas pradžioje. Siekiant patikrinti, ar sąskaitos žaidėjas turi patvirtinti savo tapatybę. Kiekvienas žaidėjas turi patikrinti savo sąskaitą kai jų laimėjimo suma pasiekia 2000 $ ar daugiau. Jums reikės siųsti kopijas savo dokumentus elektroniniu paštu arba pokalbis. Kazino pasilieka teisę prašyti tapatybės patikrinimas bet kuriame taške.

Kas negali atidaryti sąskaitą CasinoCasino?

Kai kurie žmonės negali atidaryti ne CasinoCasino sąskaitą dėl teisinių priežasčių. Čia yra ribojamas šalių sąrašas: Meksika, Mianmaras, Laosas, Latvija, Kuveitas, Indonezija, Iranas, Izraelis, Italija, Irakas, Honkongas, Vengrija, Gajana, Prancūzija, Ekvadoras, Estija, Kambodža, Čekija, Afganistanas, Albanija, Alžyras, Angola, Zimbabvė, Jemenas, Ugandoje, JAV, Taivanas, Turkija, Singapūras, Pietų Korėja, Ispanija, Sudanas, Sirija, Rumunija, Rusija, Pakistanas, Panama, Papua Naujoji Gvinėja, Filipinai, Portugalija, Namibija, Nikaragva ir Šiaurės Korėja. Jei gyvenate vienoje iš šių šalių, tada mes bijome jums neleidžiama naudotis žaidimus šiuo kazino.

Kas gali žaisti CasinoCasino?

Kiekvienas, kuris yra bent 18 yra leidžiama atidaryti sąskaitą CasinoCasino. Jei esate jaunesnis, ar jūs gyvenate vienoje iš šalių, kad būtų apribota tada jums neleidžiama žaisti CasinoCasino.

galiu žaisti už realius pinigus už CasinoCasino?

Taip, jūs galite žaisti daug žaidimų CasinoCasino su realiais pinigais. Jums reikia atsidaryti sąskaitą ir, kai jūsų sąskaita bus patvirtinta, jūs galite prisijungti, kad indėlių ir žaisti savo žaidimą pasirinkimo. Yra daug galimų mokėjimo sistemas, kurios palengvina įnešimas ir labai lengva panaikinimo lėšų.

Ar kazino turėti licenciją?

CasinoCasino yra juridinis ir patikima kazino. Jis turi licenciją veikti iš Maltos Žaidimų institucijos, britų Lošimo komisijoje ir Spelinspektionen, Švedijos azartinių lošimų tarnyba.

Kokius žaidimus galiu žaisti CasinoCasino?

Daug įvairių žaidimų yra prieinami kazino nuo aukščiausio lygio paslaugų teikėjams. Visi žaidimai galima rasti kazino fojė ir jie šiek tiek skirtis nuo šalies į šalį. Visi žaidimai yra suskirstyti į kategorijas, ir jūs galite rasti įvairių žaidimų žaidimai, vaizdo lizdus, prizus, gyvų žaidimų ir stalo žaidimus, tik pavadinimas keletas.

Ar yra kokių nors įrankiai gali padėti žaidėjams žaisti atsakingai?

Vienintelis būdas mėgautis kazino žaidimus, kai jūs žaisti atsakingai. Tuo CasinoCasino galite rasti įrankių, kurie padės žaidėjams lošti atsakingai. Visi žaidėjai patariama pasinaudoti šiomis priemonėmis. Yra įvairių skyrių, kur Jūs galite sužinoti, kaip apriboti save. Yra terminai, Bet ribos, nuostolio ribos ir indėlių ribos. Jūs taip pat galite nustatyti laikus ir savarankiškai pašalinti save nuo azartinių lošimų.

Ar mano žaidimas stebėjo?

Taip, kiekvienas žaidimas yra stebimi siekiant apsaugoti žaidėjų. Yra visa komanda, kuri skiria savo laiką stebėti žaidimą ir sąskaitos aktyvumą. Tuo atveju, jei yra kokių nors klausimų komanda kreipsis į grotuvą.

galiu atsipūsti nuo azartinių lošimų?

Taip, jums leidžiama atsipūsti kada tik norite. Jūs galite įjungti pauzės savo sąskaitą ir esate gera eiti. Tai yra vienas iš atsakingų žaidimų priemonės, kurias galite panaudoti ir atsipūsti nuo azartinių lošimų. Yra įvairių terminai galite pasirinkti iš. Galite pradėti pasirinkdami 24 valandų laikui, tada 1 savaitę timeout, 4 savaitė timeout ar 6 savaičių trukmė. Į timeout skyriuje galite pasiekti savarankiškai atskirtį skyrių taip pat. Pasirinkus Pasišalinimas jūs negalėsite prisijungti prie savo paskyros. Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su klientų aptarnavimo ir jie padės jums per procesą.

Ką aš galiu padaryti, jei aš sukurti lošimo problemą?

Akivaizdu, kad sukurti lošimo problemą ir pirmas žingsnis yra pripažinti, kad turite vieną. Jūs galite susisiekti su klientų aptarnavimo, jei manote, kad turite lošimo problemą. Palaikymo komanda padės Jums, laikinai sustabdantį savo sąskaitą, arba blogiausiu atveju jie bus uždaryti sąskaitą už jus visam laikui. Jūs taip pat turėtų nebestebėtumėte kazino iš socialinės žiniasklaidos, todėl jums nebus pagunda lošti.

Kas kontakto atveju aš negaliu rasti mano klausimas išvardytos DUK?

Jūs visada galite susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi, jei turite kokių nors klausimų ar problemų. Jūs galite siųsti juos elektroniniu paštu arba pradėti pokalbis. Mes rekomenduojame jums įtraukti kuo daugiau informacijos, kaip įmanoma, ir jie padės jums kaip įmanoma greičiau.

kas yra galimybės susisiekti CasinoCasino?

Yra įvairių būdų, galite susisiekti su kazino darbuotojus. Jūs galite kalbėti su virš telefonu kazino narys, tiesiog surinkite +356 2034 1581, bet prašome atkreipti dėmesį, kad tarptautiniai mokesčiai gali reikšti. Kitas būdas yra siųsti juos elektroniniu paštu arba pradėti pokalbis iš kazino svetainėje.

Kas paros metu galėčiau susisiekti klientų aptarnavimo?

Klientų aptarnavimas yra prieinama 24/7 ištisus metus. Jūs galite nusiųsti laišką bet kuriuo metu ir reakcijos laikas yra porą valandų. Dėl paramos telefonu ir pokalbis darbo valandos yra 08:00 iki 1AM. Kazino siūlo paramą įvairiomis kalbomis, įskaitant anglų, švedų, suomių, vokiečių ir norvegų pora.

Ar pokalbis mobili draugiškas?

Live chat galima rasti bet kokiame įrenginyje, kurį naudojate žaisti kazino.

Kaip padaryti depozitą ir kas yra minimali suma už indėlius?

Kai prisijungiate prie savo paskyros galite paspauskite "Play Now" ar "depozitą. Kai pasirenkate indėlių galimybe, jums bus imtis indėlių puslapyje, kur galite rasti įvairių indėlių metodus ir pasirinkti vieną, kuris tinka jums. Dauguma indėlių metodai bus pervesti lėšas į savo sąskaitą beveik iš karto. Minimali suma yra $ 10 už užstatą, tik tada, kai jūs naudojate banko pavedimu minimali indėlio yra $ 30.

Kaip padaryti pasitraukimą?

Padaryti ne CasinoCasino atsiėmimas lengvai ir greitai. Pasirinkite ištraukimo metodas, kuris jums labiausiai tinka. Atšaukimas metodas turi būti toks pat kaip ir savo indėlio metodas, arba galite pasirinkti banko pavedimu. Nutraukimo prašymai apdorojami per 24 valandas darbo dienomis.

Ar yra indėlių ir išėmimo mokestis?

Tuo CasinoCasino galite padaryti depozitą arba atšaukti nemokant jokių papildomų mokesčių. Tam, kad būtų tinkamos kazino nemokamai mokėjimo paslauga, žaidėjai patariama susilaikyti nuo dažnų ir smulkių mokėjimų, nes tie rūšių išmokoms gali būti taikomos tvarkymo mokesčiai.

Kodėl aš negaliu atsiimti savo lėšas?

Yra tam tikrų atvejų, kai žaidėjas negali padaryti pasitraukimą. Jei yra aktyvus premija vis dar vyksta, jums reikia patenkinti lažybų reikalavimus, prieš jūs galite padaryti pasitraukimą. Jei jūsų pinigų balansas negali remti atsisakymo prašymą. Jūs galite padaryti tik pasitraukimą iš pinigų fondų, o ne iš savo premiją pinigus. Jei jūsų pasitraukimas metodas neatitinka Jūsų indėlio metodas. Kai jūsų indėlio metodas nėra atėmimo puslapyje, tada jums reikia pasirinkti banko pavedimu parinktį. Jei jūsų prašymas panaikinimo yra mažesnis už mažiausią leistiną kiekį. Su kiekvienu pašalinimo metodas yra minimali suma, kurią gali prašyti, kuri yra aiškiai nurodyta. Jei vis dar turite problemų, turėtumėte kreiptis į klientų aptarnavimo tarnybą.

Ar tai saugu atlikti mokėjimą?

CasinoCasino turi meno platforma, kuri leidžia savo patirtimi ir saugus būklę. Jie naudoja šifravimo technologija, kuri užtikrina jūsų asmeniniai ir finansiniai detales.

ten reikalavimai sistemai žaidėjų?

Yra senų žaidimų, kad paleisti blykstę, todėl jūs turite įjungti ją, kad žaisti tuos žaidimus pora. Priešingu atveju, kazino platforma yra modernus ir ji gali prisitaikyti prie bet kurio įrenginio. Dauguma naršyklių galės paremti savo žaidimą ir taip pat yra mobilūs versijas rasite daug žaidimų, kuriuos galima žaisti ant savo išmaniajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje.

Ar man reikia atsisiųsti programinę įrangą?

Jūs neturite atsisiųsti kazino programinę įrangą, galite naudoti akimirksniu žaisti.

Kas atsitinka, kai aš prarasti interneto ryšį, o žaisti žaidimą?

CasinoCasino yra pasirengę netikėtoms situacijoms kaip šis. Jie prisijunkite ir įrašyti savo žaidimo ir visus savo statymus. Taigi, kai internetas yra atgal ir veikia galite grąžinti ir toliau žaisti žaidimą. Žaidimas bus įkelti tiksliai tuo pačiu metu galite prarasti ryšį. Jeigu jums nepavyksta baigti žaidimą per 30 dienų, žaidimas teikėjas darys tai už jus, ir jūs gausite visus laimėjimus, jei yra bet.

Žaidimas įšaldė kai aš padarė statymą ir aš negaliu pamatyti rezultatus, ką aš galiu padaryti?

Šis klausimas gali būti nustatytas, tiesiog atnaujinkite puslapį. Kai tai padarysite, kad jūs galės pamatyti rezultatus ir toliau žaisti žaidimą. Jei tai nepadeda, galite susisiekti su klientų aptarnavimo ir jie padės jums per. Būtų tobula, jei jūs imtis ekrano ir pasidalinti ja su klientų aptarnavimo, kad taip jie galės greitai išspręsti jūsų problemą.

Kas atsitinka, kai žaidimas negali būti pakrautas?

Kartais žaidėjai turi sunkumų pakrovimo arba žaisti žaidimą. Tais atvejais, kaip šis, galite pabandyti keletą dalykų siekiant išspręsti problemą. Galite išvalyti slapukus ir talpyklos. Galite atnaujinti naujausią versiją savo naršyklėje. Jūs galite įdiegti arba įjungti blykstę, jei bandote žaisti senesnius žaidimus. Jei jūs vis dar patiria sunkumų po bandėte visus minėtus dalykus, tada jūs turėtumėte susisiekti su klientų pagalba. Jie neabejotinai išspręsti šią problemą už jus.

Ką premiją pasiūlymą?

CasinoCasino yra labai dosnus kiekvieną naują grotuvą. Jie mėgsta palepinti savo naujus klientus padvigubinti savo indėlį. Kazino siūlo 100% match bonus, kad eina iki € 100.

Ar yra kokių nors reguliariai reklaminių CasinoCasino?

CasinoCasino rūpinasi savo nuolatinių klientų taip pat. Jie siūlo išskirtinę 10% Cashback į savo lojalių žaidėjų. Geras dalykas čia yra tai, kad nėra jokių lažybų reikalavimai, kai jis ateina į pinigų atgal. Jūs gausite realius pinigus, ir jūs galite naudoti ją kaip norite. Tai reiškia, kad net bloga diena, jūs neteksite viskas ne CasinoCasino. Tai dar ne viskas, kai jis ateina į akcijas. Kartą per savaitę reguliariai žaidėjai gali gauti Mystery nugara. Kiekvieną savaitę galite gauti paslaptis skaičių Free Spins dėl naujo žaidimo.

Ar yra kokių nors at CasinoCasino turnyrai?

Kiekvieną mėnesį žaidėjai gali mėgautis nauja turnyras CasinoCasino. Norėdami laimėti, jums reikia laikytis taisyklių, žaisti žaidimus susijusius ir būti geriau nei kitų žaidėjų. Kiekvieno konkurso pabaigos nugalėtojai gaus prizus.

Ar premijos suma automatiškai pridedamas į mano sąskaitą?

Jei laimėti bet kurį tuo CasinoCasino konkursų, premijų prizas bus automatiškai perkeliami į jūsų sąskaitą. Pinigų atgal suteikiamas automatiškai, taip pat, bet jums reikia įjungti ją pirmą kartą. Kitos premijas, kad yra siūlomos CasinoCasino reikia aktyvuoti pirmą kartą, taip pat. Aktyvinimo procesas yra tikrai paprasta. Jūs turite būti prisijungęs prie savo paskyros pirmas. Tada galite eiti į meniu, kairėje pusėje, ir pagal pinigų atgal skirtuką, galite aktyvuoti pinigų atgal ir pagal premijų kortelėje galite įjungti kitas premijas. Premijavimo sistema šiuo kazino yra tikriausiai vienas iš geriausių ten. Kai atliksite užstatą, lėšos bus eiti į savo pinigų piniginėje, ir kai jūs aktyvuoti premiją lėšos bus eiti į savo premijų piniginėje. Kai pradėsite žaisti savo lažybas bus pirmasis paimta iš savo pinigų piniginėje. Tai gerai, nes jei jūs prarasite, galite ir toliau žaisti su savo premiją pinigų, bet jei jūs laimėti, galite atšaukti premiją. Tai reiškia, kad nebus jokių lažybų reikalavimai, kuriuos reikia įvykdyti.

Ar premijos turite kokių lažybų reikalavimus ne CasinoCasino?

Taip, yra 40 x lažybų reikalavimas už kiekvieną premiją. Į lažybų reikalavimai turi būti įvykdyti per 30 dienų. Dėl argumento dėlei, tarkime, kad jūs padaryti 10 € indėlių, tada jums reikės lažintis € 400 per 30 dienų. Jūs negalite padaryti pasitraukimą prieš patenkinti lažybų reikalavimus. Visada yra galimybė atšaukti premiją, bet sukels jums prarasti bonus lėšas.

Kokius žaidimus galiu žaisti su priemoka yra tinkama?

Galite žaisti bet kokį žaidimą norite su savo premiją pinigus, išskyrus gyvų kazino žaidimus. Jūs turite prisiminti, kad ne kiekvienas žaidimas bus suskaičiuoti tas pats link lažybų reikalavimus. Į lažybas, kad jūs padaryti ant lizdus bus suskaičiuoti 100% link lažybų reikalavimus. Šie žaidimai yra neskiriama lažybų reikalavimus nors: Kraujo atžalų, Burning Desire, drakonas sala, gyvus ar mirusius, Egipto herojai, Jackpot Juokdarys 50k, Džiunglių Dvasia, Jackpot Juokdarys Laukiniai Interests, Kings of Chicago, ritės pavogti, retro Ritės karštis, pakrauti Super Monopolija Pinigai, paslaptis akmenys, Simsalabim, piramidės: Realus nemirtingumo, 1429 Unchartered jūrose ir noras Master.

Ar mano asmeniniai duomenys saugūs?

Visi jūsų duomenys bus laikomas privatus Dėka kazino aukščiausio lygio šifravimo. Visi jūsų asmeninė informacija yra saugomi saugiuose serveriuose, kurie yra prieinama patikimų narių tik kazino. Kazino niekada nesidaliname arba parduoti savo asmeninę informaciją trečiosioms šalims.

Ar kazino naudojame slapukus?

Kazino naudoja slapukus tik vieną dalyką, ir toliau gerinti kazino. Šie slapukai bus tik registruoti informaciją apie savo veiklą. Jūs turite žinoti, kad kitų trečiųjų šalių svetainių, kurios nurodo į CasinoCasino reklamos tikslais, taip pat gali naudoti slapukus.

Kodėl aš turiu įtraukti savo asmeninę informaciją?

Jei norite pasinaudoti visomis CasinoCasino tada jūs turite įtraukti savo asmeninę informaciją, kai jūs užsiregistruosite. Tai yra būdas įrodyti, kad esate pilnametis lošti pvz.