Lietuvių
onlinecasinorank.lt
  • Kazino pagal šalį
  • Kazino premija
  • Kazino žaidimai
  • Pinigų įnešimo būdai
  • Naujienos
Menu
Internetinis kazino
Lietuvių

Genesis Internetinis kazino apžvalga 2021 - Duk

18+
Genesis
PremijaIki 100 svarų + 300 sukimų
Indėlių reikalavimaiIndėlių reikalavimai:-
Išmokų procentasIšmokų procentas:-
Min. IndėlisMin. Indėlis:-
Gauti premiją
Total score8.0
Internetinis kazino
Argumentai "už"
+ Naujas kazino 2018 Labai mobilus draugiškas
Minusai

Trumpi faktai apie kazino

WebsiteWebsite:Genesis
Year foundedYear founded:2018
Kalbos (5)
+
anglų
norvegų
suomių
vokiečių
švedų
Kazino (2)
+
Instant Play
Licencijos (3)
+
Curacao
Malta Gaming Authority
UK Gambling Commission
Palaikymo tipai (2)
+
Palaikymo el. Paštas
Tiesioginis pokalbis
Partnerių programa (1)
+
Affiliate Cruise
Pinigų išėmimo būdai (8)
+
EcoPayz
Entropay
Internetinis banko pavedimas
MasterCard
Neteller
Skrill
Visa
Visa Electron
Pinigų įnešimo būdai (13)
+
Programinė įranga (6)
+
Evolution Gaming
Microgaming
NetEnt
Nyx Interactive
Play'n GO
Quickspin
Valiutos (26)
+
Australijos dolerių
Bulgarijos levų
Danijos kronų
Didžiosios Britanijos svarų
Gruzijos larių
JAV dolerių
Kanados dolerių
Kinijos ženminbi juanių
Kroatijos kunų
Lenkijos zlotų
Meksikos pesų
Naujosios Zelandijos dolerių
Nigerijos nairų
Norvegijos kronų
Peru solių
Pietų Korėjos vonų
Rumunijos lėjų
Rusijos rublių
South African Rand
Turkijos lirų
Ukrainos grivinų
Vengrijos forintų
eurų
Čekoslovakų sunkiejių korunų
Švedijos kronų
Šveicarijos frankų
Šalys (25)
+
Apvienotā Karaliste
Bulgārija
Dienvidāfrikas Republika
Etiopija
Horvātija
Jordānija
Kamerūna
Kanāda
Katara
Kenija
Krievija
Maroka
Meksika
Nigērija
Norvēģija
Omāna
Peru
Polija
Saūda Arābija
Tunisija
Venecuēla
Vācija
Čehija
Ēģipte
Šveice
Pinigų įnešimo būdai
MasterCardNetellerPaysafe CardSkrillTrustlyVisa
Pasitiki
CuracaoMalta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

Duk

Mes surinkome atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie "Genesis" Casino mūsų FAQ.

Kada tikėtis nemokamą nugaros?

Expand

Atidarius sąskaitą ir įnešti įmoką gausite pirmąją partiją 30 Free Spins per 24 valandas.

Kiek laiko atšaukimas procesas?

Expand

Viskas priklauso nuo metodo, kad jūs naudojate, kad pasitraukimą. Kazino apdoroja pašalinimą tarp 24 ir 72 valandų.

Kaip ilgai užtrunka patikrinti sąskaitą?

Expand

Kai kazino gauna visus reikalingus dokumentus jūsų sąskaita bus patvirtinta tarp 48 ir 72 val.

Kas atsitinka, kai aš pamesiu savo interneto ryšį, o aš žaisti gyvus žaidimus?

Expand

Jei jūs prarasite interneto ryšį, o tu žaidi gyvų Stalo žaidimai, žaidimas bus toliau, kaip įprasta. Jei negalite vėl iš karto, tada jūsų statymas bus registruojami kaip "stovi", o tai reiškia, kad tuo momentu jūs nesiimti tolesnių veiksmų. Kai jums atgauti savo interneto ryšį galite patikrinti visus statymus, kurie buvo pateikti į savo žaidimo istoriją.

galiu paklausti gyvai pardavėją byloje Turiu keletą klausimų apie savo sąskaitą?

Expand

Gyva atstovas neturi prieigą prie jūsų sąskaitos ir jūsų asmeninę informaciją. Jūs galite paprašyti jų klausimus apie strategijas žaidimo žaidi, bet ne apie savo paskyros. Jei turite kokių nors klausimų apie jūsų sąskaitą turėtumėte susisiekti su klientų pagalba, ir jūs galite padaryti, kad interneto pokalbiuose telefonu arba elektroniniu paštu.

Atsakingas lošimas - Aš persigalvojau dėl mano Pasišalinimas. Ar galiu atšaukti?

Expand

Jei esate žaidėjas iš Didžiosios Britanijos, tada jūs negalite atšaukti savo Pasišalinimas, visi kiti žaidėjai gali. Jums reikia parašyti prašymą, įskaitant tiek informacijos, kiek įmanoma, kodėl norite atnaujinti savo sąskaitą. Jūs turėsite 7 dienas apsisprendimo laikotarpį, suteikiant jums galimybę persvarstyti savo sprendimą. Žaidėjai iš JK turi laukti Pasišalinimas laikotarpį iki pabaigos, kol jie gali pasiekti savo sąskaitas.

Atsakingas lošimas - Ką daryti, kai Pasišalinimas galiojimo terminas?

Expand

Kai pasišalinimo laikotarpis yra pasibaigęs, jūsų paskyra bus vėl atidaryta automatiškai. UK gyventojai reikia siųsti prašymą iš naujo atidaryti savo sąskaitą.

Atsakingas lošimas - galiu visam laikui uždaryti savo sąskaitą?

Expand

Jei norite visam laikui uždaryti savo sąskaitą jums reikia susisiekti su klientų aptarnavimo [email protected]

Atsakingas lošimas - Kaip užsiregistruoti GAMSTOP?

Expand

Jei norite užsiregistruoti GAMSTOP jums reikia apsilankyti www.gamstop.co.uk ir įveskite tam tikrą asmeninę informaciją kaip jūsų vardas, gimimo data ir elektroninio pašto adresą, tik pavadinimas keletas. Jūs gausite elektroninį laišką per 24 valandas, ir kai jūs darote savo pasišalinimo laikotarpis taps veiksminga.

Atsakingas lošimas - Kaip savarankiškai pašalinti iš azartinių lošimų?

Expand

Jei manote, kad jūsų lošimo įprotis vis iš kontrolės, kad tai gera idėja, kad lėtai dalykų žemyn. Galite uždaryti savo sąskaitą tam tikrą minimalų laikotarpį 7 dienas iki vienerių metų. Jei norite atnaujinti savo sąskaitą ir vėl turėsite laukti 7 dienas, kurios yra kietas off laikotarpis. Žaidėjai iš Didžiosios Britanijos gali užtrukti laiko tarpas tarp 1 ir 45 dienomis arba savarankiškai pašalinti save nuo lošimo už 6 mėnesių laikotarpį. Per Pasišalinimas laikotarpiui, jūsų sąskaita nebus aktyvuota jokiomis aplinkybėmis. Jūs šiuo laikotarpiu taip pat negali prisijungti prie savo paskyros. Mes patariame jums savarankiškai išskirti save iš kitų sąskaitų su skirtingų bendrovių jūsų pačių labui. Jūs taip pat galite įdiegti programinę įrangą, kuri bus uždrausti jums prieigą prie bet kokio lošimo svetainę. Mes rekomenduojame jums susisiekti Klientų aptarnavimas, prieš pradėdami vartoti bet kokius tolesnius veiksmus.

galiu pasikeisti savo neteisingus asmens duomenis?

Expand

Jūs esate leidžiama keisti kai asmens duomenis, jei jūs manote, kad jūs taip pat turite video klaidą registracijos metu. Jūs turite prisijungti prie savo paskyros ir pasirinkite aprašymą skirtuką. Jūs negalite keisti savo vardą, gimimo datą ir gyvenamąją šalį dėl saugumo priežasčių. Tuo atveju, jei jums reikia daugiau pagalbos jums reikia susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.

Ką daryti, jei užmiršau savo elektroninio pašto adresą Aš naudojamas užsiregistruoti kazino?

Expand

Jei pamiršote savo elektroninio pašto adresą, kurį naudojote, kai pirmą kartą įregistruotas kazino jums reikia siųsti elektroninį laišką [email protected] ir aukštos kvalifikacijos komanda Genesis kazino padės jums.

Manau, kad jau turite ne Genesis kazino sąskaitą. Kaip aš galiu patikrinti, jei tai tiesa?

Expand

Jei manote, kad jūs jau turite ne Genesis kazino sąskaitą bet nepamenu prisijungimo duomenis jums reikia susisiekti su klientų aptarnavimo [email protected] ir komanda galės patikrinti ir patvirtinti jūsų duomenis. Tokiu būdu jūs išvengti, kad jūsų sąskaita uždarytas.

Kas atsitinka, kai vienas turi problemas registracijos puslapyje?

Expand

Dauguma laiko, kai jūs gaunate klaidos pranešimą, kai kuriais atvejais ten bus, ką jums reikia padaryti, paaiškinimas. Jei rasite nuolatinių problemų bandant užsiregistruoti kazino tada jūs turėtumėte susisiekti su klientų pagalba ir jie padės jums ir padės jums užbaigti registraciją.

Kaip galiu rasti mano anketos puslapis?

Expand

Pirmas dalykas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti prie savo sąskaitos, tada eikite į "Mano paskyra", kad galima rasti į viršų naršymo juostoje. Tai nuves jus į savo pagrindinį puslapį ir iš ten galite rasti Profilis skirtuką šoninio meniu.

Ar galima turėti daugiau nei vieną sąskaitą?

Expand

Kiekvienas vartotojas gali turėti tik vieną sąskaitą. Kazino pasilieka teisę pašalinti pasikartojančius sąskaitas.

Ar galima patikrinti sąskaitos ir operacijų istoriją?

Expand

Kai jūs einate į mano sąskaitą ir jūs spustelėkite sandorių kortelėje galite pamatyti savo sąskaitos aktyvumą. Jei reikia tolimesnės pagalbos, galite susisiekti su klientų aptarnavimo tarnybą.

Kas paklausti, jei turiu klausimų apie mano sąskaitą?

Expand

Bet kuriuo metu jūs turite sunkumų ar klausimų dėl savo paskyros, galite susisiekti su klientų pagalba tiesioginiame pokalbyje, telefonu arba elektroniniu paštu ir jie mielai jums padėti.

galiu išjungti mano prenumeratos biuletenius ir akcijas?

Expand

Jei norite negauna jokių biuletenius iš kazino tiesiog paspauskite ant 'Užsiprenumeruok' mygtuką, kurį galima rasti kiekvieno paštu pabaigoje. Kitas būdas išjungti pranešimus atnaujinti savo "Mano pranešimai" nustatymus ir negausite iš Genesis Casino jokių pranešimų.

Ar įmanoma pakeisti elektroninio pašto adresą?

Expand

Taip, galite pakeisti savo elektroninio pašto adresą bet kuriuo metu norite, ir šis procesas yra labai paprastas. Jūs turite eiti į savo sąskaitą ir rasti "Pakeisti el skirtuką ir sekite instrukcijas.

Manau, kad lošimo problemą. Kas gali man prašyti pagalbos?

Expand

Azartiniai lošimai internete gali būti įdomus ir pelningas veikla, tačiau laikas nuo laiko kai kurie žaidėjai pasiklysti visą procesą. Jie tiki, kad jie gali uždirbti pajamų iš azartinių lošimų tik ar jie mano, kad jie gali lošti daugiau grąžinti pinigus jie neteko. Bet kuriuo atveju yra, šis klausimas turėtų būti rimtai atsižvelgta ir jei manote, kad sukūrė azartinių lošimų tada jūs turėtumėte ieškoti pagalbos. Jūs turite susisiekti su klientų aptarnavimo ir jie padės jums per veiksmus turėtumėte imtis ir imtis klausimais į savo rankas.

Kaip įsitikinti, kad aš gauti laiškų nuo Genesis kazino?

Expand

Tai labai paprasta ir viskas, ko jums reikia padaryti, tai pridėti GenesisCasino.com nuo jūsų paslaugų teikėjo "Saugus Siuntėjas" sąrašą.

aš padariau klaidą, kai aš pasidalinti savo asmeninius duomenis nuo įregistravimo. Ką turėčiau daryti?

Expand

Kai sužinojote, kad kai kurios detalės, kad jūs turite bendrų su kazino yra neteisingi, tada jūs turėtumėte nedelsdami kreipkitės į kazino. Galite siųsti laišką adresu [email protected] ar interneto pokalbiuose. Paramos agentai bus daugiau nei laimingi galėdami padėti jums.

Ar Genesis Kazino turi visas reikiamas licencijas?

Expand

 Kazino valdo Genesis Global Limited ir įregistruota pagal Maltos įstatymus ir reglamentuoja Maltos Žaidimų institucijos su licencijos numeris MGA / B2C / 314/2015. Kazino yra licencijuota ir reglamentuojama JK Lošimo komisijoje su licencijos numeris 000-045235-R 324-169-008

Kaip saugiai yra siųsti asmeninius dokumentus į kazino?

Expand

Kiekvienas dokumentas kazino gauna saugomi saugioje aplinkoje ir yra prieinama tik vyresniųjų apsaugos darbuotojai.

Kaip saugiai yra mano duomenų ir mano veikla ne Genesis kazino?

Expand

Šiuo metu Jūs prisijungti prie savo sąskaitos, visi jūsų veikla yra apsaugota naudojant standartinį šifravimo technologijas. Tai reiškia, kad visi jūsų asmeninė informacija ir visi veikla svetainėje yra laikomas privatus. Pradžios Casino pasaulyje pripažintas ir vienas iš pagrindinių priežasčių, dėl, kad yra, nes ji suteikia saugų, atsakingą ir saugų žaidimo aplinką.

Kas yra GDPR?

Expand

GDPR ar Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas kontroliuoja, kaip įmonės naudoja jūsų asmeninę informaciją. Tai gali būti jūsų vardą, adresą arba telefono numerį tik pavadinimas keletas. Toliau pateikiame, kaip tai gali paveikti jus.

galiu turėti tam tikrą asmeninę informaciją ištrintas?

Expand

Bet kokia informacija, kuri yra saugoma už nustatytą laikotarpį 5 metų duomenų bazėje negali būti keičiamos kas. Šis reglamentas nustato į pinigų plovimo prevencijos ir finansavimas terorizmo nuostatų. Atminkite, kad visa informacija, kazino turi apie Jus bus sunaikinti, kai praėjo saugojimo laikotarpis.

Kodėl kazino turi asmeninę informaciją?

Expand

Kazino yra pagal įstatymą privalo suteikti Jums aukštos kokybės paslaugas. Kazino gali apdoroti al asmeninę informaciją, kai jūs sutinkate pateikti tą patį. Dėl papildomos informacijos, mes patariame jums patikrinti kazino privatumo politiką.

Kaip ilgai užtrunka padaryti depozitą?

Expand

Dauguma indėlių metodus galima ne Genesis Casino yra momentinis. Tai reiškia, kad, kai jūs padaryti deponuoti pinigai bus pervesti į jūsų sąskaitą per kelias minutes. Kai indėlių metodai gali užtrukti ilgiau, priklausomai nuo kurios teikėjas jūs naudojate ir savo šalyje.

Kaip padaryti depozitą?

Expand

Padaryti užstatą yra labai paprasta, jums tiesiog reikia rasti indėlių mygtuką, kuris yra viršuje dešinėje pusėje kiekviename puslapyje arba galite pereiti į puslapį Mano paskyra. Yra įvairių indėlių metodai laisvų ir jums reikia pasirinkti vieną, kuris tinka jums geriausiai. Jūs turite prisiminti, kad, kai jūs pasirenkate indėlių metodą, jums reikia naudoti tą patį metodą, kai jūs darysite pasitraukimą. Pradžios Kazino siūlo šias Pinigų įnešimo būdai: Visa, MasterCard, Skrill Neteller, Paysafe arba banko pavedimu. Jei susidūrėte su kokiomis nors klausimų, kai bandote padaryti depozitą, turėtumėte susisiekti su klientų aptarnavimo papildomos pagalbos.

aš padariau užstatą, bet lėšos vis dar ant mano balansas. Ką turėčiau daryti?

Expand

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, tai patikrinti, ar pinigai buvo išskaičiuota iš jūsų kortelės ar sąskaitos. Jei jie buvo, tada jūs turėtumėte susisiekti su klientų pagalba ir jie gali atsekti pinigų ir išspręsti šią problemą už jus. Kai kuriais atvejais, jums reikia siųsti sandorio kopiją, kad klientas agentai gali ištirti jį su mokėjimo paslaugų teikėjas.

Kaip saugiai yra mano pinigai Genesis kazino?

Expand

Pradžios Kazino suteikia saugią ir patikimą aplinką savo žaidėjų. Visi jūsų informacija yra užkoduota dėka SSL jungtis kazino reikmėms. Tai reiškia, kad tik žmonės, kurie buvo skirti Perskaitykite informaciją ir niekas kitas. Mokėjimo būdai, kad kazino naudojimas yra PCI atitinkančių kuris reiškia, kad jūsų kortelės duomenys būtų saugiai tvarkomi. Geriausios technologija yra naudojama, siekiant užtikrinti, kad jūsų finansinė informacija yra apsaugotas nuo neleistino pakeitimo ar naudojimo.

Kokia valiuta galiu naudoti padaryti ne Genesis Casino užstatą?

Expand

Viskas UK žaidėjai turi naudoti LTL, kai jie padaryti depozitą į savo sąskaitą. Kitos valiutos, kurie yra remiami Genesis Casino yra: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD,, LTL, CZK PLN RUB DKK, Ron, želė, pabandykite, CNY, NYZ, MXN, NKT, BGN, HRK,, HUF, rašiklis, KRW, UAH, TNS. Jūs turite prisiminti, kad, kai jūs susieti valiutą prie savo paskyros, kai užsiregistruoti kazino, tas pats valiutos negali būti keičiama ateityje.

aš padariau panaikinimo prašymą, bet aš persigalvojau. Ar galiu atšaukti?

Expand

Taip, tai yra įmanoma, norėdami atšaukti atsisakymo prašymą. Jums reikia galvą į mano sąskaitą skyriuje ir paspauskite ant Pending išėmimai kortelėje. Tiesiog sekite instrukcijas, ir jūs galite atšaukti jūsų prašymas ne kartą.

Man sunku priėmimo pasitraukimą. Kas negerai?

Expand

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, tai patikrinti, ar visa informacija, kad jūs pateikėte kazino įregistravus yra tiksli. Tai yra dažniausios priežastys, kodėl pasitraukimas nevyksta: · Jūs nepavyko patvirtinti savo paskyrą. · Jūs bandote atšaukti daugiau pinigų, nei jūs turite savo balanso · Jūsų banko sąskaitos numeris yra neteisingas · Turite aktyvų premiją, kurią reikia wagered Jei patikrinti ir nustatyta, kad visa informacija yra teisinga tada mes patars pabandyti atidaryti sąskaitą kitoje naršyklėje. Jei problema išlieka paskutinis žingsnis yra kreiptis į klientų aptarnavimo ir agentai bandys išspręsti jūsų problemą.

Ar yra kokių nors dalyvauja už pašalinimą iš rinkos mokesčius?

Expand

Yra 2% tvarkymo mokestis dalyvauja priimant pasitraukimą. Prieš patvirtinkite savo pasitraukimą jums bus pranešta sumos. Atminkite, kad prašančioji pasitraukimą sutinksite mokesčius, taip pat. Yra keletas atsiskaitymo būdai, kai suma gali būti mažesnė nei šis.

galiu naudoti premijos pinigus ant visų kazino žaidimus?

Expand

Kai premijos tik tam tikrų žaidimų, o kiti gali kreiptis į bet kokį žaidimą. KAS ŽINOTINA PRIEŠ VARTOJANT premijos pinigus turėtumėte patikrinti bonus Terminai ir sąlygos pirmas.

galiu atiduoti premiją?

Expand

Taip, galite pasiduoti premiją, prieš pradėdami žaisti. Jūs netgi galite atsisakyti premiją, kai jūs pradėjote žaisti ir įdėti statymą. Jūs turite prisiminti, kad, jei jūs nuspręsite daryti, kad visi laimėjimai bus pasidavimas per daug, ir visi nuostoliai bus išskaičiuota iš jūsų realius pinigus. Siekiant tai padaryti, kad jums reikia eiti į mano sąskaitą skyriuje tada balansas ir Bonus skirtuką ir spustelėkite mygtuką "netesybos" pagal aktyvaus premiją.

Kokie lažybų reikalavimai premiją?

Expand

Premija gaunate, kai jūs padarote depozitą yra tik papildomų pinigų kazino atlygių jums, todėl jūs galite žaisti ilgiau ir išbandyti daugiau žaidimų. Kiekvienas iš premijų, kad kazino turi pasiūlyti ateiti su lažybų reikalavimus, kad jums reikia susitikti, kol galėsite padaryti pasitraukimą. Premijos ir Free Spins iš Genesis Casino reikia pastatoma 40 kartų jeigu nenurodyta kitaip. Jūs galite padaryti pasitraukimą prieš turite wagered premiją, bet tai reiškia, kad jūs prarasite savo premijos pinigus ir visus laimėjimus taip pat.

galiu žaisti žaidimus nemokamai?

Expand

Taip tu gali. Kai kurie žaidimai gali būti žaidžiamas demo versija, o kiti negali. Tai dažniausiai pasitaikantis atvejis su gyvais žaidimų, kur visi stalo sėdynės saugomos mokėti žaidėjams.

Kaip aktyvuoti Free Spins?

Expand

Kartkartėmis kazino apdovanojimai jos ištikimiausi grotuvai su kai kuriais Free Spins išbandyti naują žaidimą. Aktyvinti Free Spins yra labai lengva. Jums tereikia prisijungti prie žaidimo ir gausite pranešimą, rodantį nemokamų sukiniai jums buvo suteiktas numeris.

Ar kazino žaidimai sąžininga ir atsitiktinai?

Expand

Tas faktas, kad kazino pasiūlymų žaidimai iš pat pripažintų ir patikimų paslaugų teikėjų pasako viską. Visi žaidimai buvo bandomas vienu iš pasaulyje labiausiai patyrusių ir patikimų sukčiauja bandymų laboratorijose, vadinamų techninių sistemų testavimas, kuris yra lošimo Laboratories International dalis. Be to, žaidimai buvo iki eCOGRA patvirtino kuri yra tarptautiniu mastu akredituotos bandymų agentūra, įsikūrusi Londone. Tai reiškia, kad atsitiktinių skaičių generatorius yra 100% tikri, ir nešališka.

kuris programinės įrangos teikėjai galima rasti Genesis kazino?

Expand

Tuo Genesis Casino, galite rasti žaidimų vieni iš geriausių programinės įrangos teikėjų kada įskaitant NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive Žaisti n`Go ir raida.

Kas atsitinka, kai aš prarasti interneto ryšį, o žaisti žaidimą?

Expand

Nieko atsitinka, kai jūs prarasite ryšį. Žaidimas jums žaisti pristabdomas ir vieną kartą jums atgauti ryšį jūs ir toliau, kur Jūs baigėte į pirmąją vietą. Jūs niekada prarasti savo pinigus dėl atjungimo.

aš iškyla sunkumų prisijungiant prie savo sąskaitos?

Expand

Jūs tikriausiai naudojate netinkamą prisijungimo duomenis arba gal Caps Lock yra įjungtas, klaviatūroje. Jei jūs pamiršote slaptažodį, galite pabandyti jį atstatyti naudojant Pamiršote slaptažodį nuorodą pagal pagalbos meniu. Jei problema išlieka, tada mes rekomenduojame jums susisiekti su klientų paramos papildomos pagalbos.

Apie
Privacy policy
Atsiliepimai
Žaidimų vadovai
žinios
© onlinecasinorank.lt 2021