GratoramaInternetinis Kazino Apžvalga - Duk

Age Limit
Gratorama
Gratorama is not available in your country. Please try:
Lėšų įnešimo būdai
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao

Duk

DUK surinkome atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie „Gratorama“.

Kaip aš galiu įgalinti slapukus?

Kiekvienas kazino naudoja slapukus, kad padėtų jums suteikti geresnes paslaugas suasmeninant jūsų apsilankymą. Slapukai nenaudojami jūsų asmeninei informacijai saugoti. Kazino naudoja slapukus, kad galėtų sekti jūsų prisijungimo būseną, kaip atsargumo priemonė jūsų privatumui apsaugoti. Taip galite įjungti slapukus priklausomai nuo jūsų naudojamos naršyklės. Jei naudojate „Internet Explorer 8.x“, turėtumėte atlikti šiuos veiksmus:

  • Spustelėkite įrankių meniu
  • Meniu pasirinkite interneto parinktis
  • Spustelėkite skirtuką Privatumas
  • Spustelėkite mygtuką Numatytasis
  • Pajudinkite slankiklį taip, kad jis bÅ«tų viename iÅ¡ aukščių, esančių žemiau VidutiniÅ¡kai aukÅ¡to
  • Spustelėkite Gerai, kad iÅ¡saugotumėte pakeitimus

Jei naudojate „Internet Explorer 6.x“ ir „7.x“, turėtumėte atlikti šiuos veiksmus:

  • Spustelėkite „Įrankiai“ lango virÅ¡uje
  • Pasirinkite interneto parinktis
  • Spustelėkite skirtuką Privatumas
  • Spustelėkite mygtuką IÅ¡plėstinė, kuris turėtų bÅ«ti „Privatumo“ skirtuko ekrano centre
  • Pažymėkite „Nepaisyti automatinio slapukų tvarkymo“
  • Priimkite pirmosios ir trečiosios Å¡alies slapukus
  • Pažymėkite „Visada leisti sesijos slapukus“
  • Spustelėkite Gerai ir paleiskite narÅ¡yklę iÅ¡ naujo

Jei naudojate „Mozilla Firefox“, turėtumėte atlikti šiuos veiksmus:

  • Pagrindiniame meniu pasirinkite Ä®rankiai / Parinktys
  • Kairiajame parinkčių skydelyje pasirinkite Privatumas
  • IÅ¡skleiskite „Cookies“ parinktis deÅ¡inėje
  • Pasirinkite „Įgalinti slapukus“
  • Pasirinkite „Tik kilmės svetainei“

Jei naudojate „Opera 7+“, turėtumėte atlikti šiuos veiksmus:

  • Meniu Failas pasirinkite Nuostatos
  • Spustelėkite Privatumo kategorija
  • Pažymėkite Ä®jungti slapukus
  • IÅ¡skleidžiamajame meniu pasirinkite „AutomatiÅ¡kai priimti visus slapukus“

Jei naudojate „Safari“, turėtumėte atlikti šiuos veiksmus:

  • „Safari“ meniu pasirinkite Nuostatos
  • Spustelėkite saugos piktogramą
  • Pasirinkimo laukelyje „Priimti slapukus“ pasirinkite Visada arba Tik iÅ¡ svetainių, kuriose lankotės

Kas nutiks, jei vis dar žaisdamas atsijungsiu?

Kazino sistema sukurta taip, kad apsaugotų žaidėjus nuo nepateisinamų nuostolių. Jei atliksite statymą ir paspausite „Play Now“, tačiau patirsite techninę nesėkmę, raundas bus žaidžiamas automatiškai. Kai tik atgausite interneto ryšį, galėsite prisijungti prie savo sąskaitos ir pamatyti savo lažybų rezultatą spustelėję mygtuką „Žaidimų istorija“.

Negaliu įvesti simbolio „at“ el. Pašto lauke. Ką turėčiau daryti?

Jei norite naudoti @ ženklą, turite naudoti tam tikrą klaviatūros derinį, atsižvelgiant į klaviatūros kalbą.

  • Jei turite JAV klaviatÅ«rą, paspauskite „Shift“, tada „2“.
  • Jei turite prancÅ«ziÅ¡ką klaviatÅ«rą, paspauskite 'AltGr', kuris yra deÅ¡inysis Alt klaviÅ¡as, tada '0'
  • Jei turite JK klaviatÅ«rą, turite paspausti „Shift“ ir paskui „(citatos)
  • Jei turite vokiÅ¡ką klaviatÅ«rą, turite paspausti „AltGr“, kuris yra deÅ¡inysis „Alt“ klaviÅ¡as, tada „Q“.

Aš nuolat gaunu pranešimą, kad vartotojo vardas jau yra. Ką turėčiau daryti?

Bandant susikurti abonementą ir gavus pranešimą, kad vartotojo vardas jau yra, labai tikėtina, kad kuris nors kitas klientas pirmiausia pasinaudojo tuo pačiu vartotojo vardu. Taigi turėtumėte pabandyti įvesti kitą vartotojo vardą. Taip pat yra ir kita galimybė, galbūt jau sukūrėte abonementą ir neprisimenate teisingo prisijungimo slaptažodžio. Tokiu atveju turėtumėte pabandyti atkurti slaptažodį.

Aš neprisimenu savo prisijungimo duomenų. Ką turėčiau daryti?

Galima atkurti vartotojo vardą ir slaptažodį. Norėdami tai padaryti, turite susisiekti su klientų palaikymo komanda, kuri padės jums per procesą.

Aš vis gaunu pranešimą „Neteisingas vartotojo vardas ir slaptažodis“. Ką turėčiau daryti? Jei gausite šį pranešimą, labai tikėtina, kad bandote prisijungti prie savo sąskaitos naudodami netinkamą vartotojo vardą ir slaptažodį. Yra keletas dalykų, kuriuos turite atlikti tokiais atvejais:

  • Patikrinkite, ar įjungtas „Caps lock“ režimas, ar klaviatÅ«roje vartojate kitą kalbą.
  • Patikrinkite, ar vis dar turite el. LaiÅ¡ką iÅ¡ kazino su savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu, ir pabandykite naudoti kopijavimo ir įklijavimo parinktį.
  • Eikite į skyrių „PamirÅ¡au slaptažodį“ ir gaukite naują slaptažodį. Jei atlikus viską, kas paminėta aukščiau, problema vis tiek iÅ¡lieka, turėtumėte susisiekti su klientų palaikymo tarnyba ir leisti agentams iÅ¡tirti, kas vyksta su jÅ«sų paskyra.

Ar galiu atšaukti atsiėmimą ir grąžinti lėšas į savo sąskaitą?

Taip, jūs galite atšaukti savo pasitraukimą, kol būsena vis dar laukiama. Jei būsena patvirtinta arba atšaukta, nieko negalima padaryti.

Kaip gauti „Gratorama“ reklaminius el. Laiškus?

Pirmiausia turite pridėti promo@gratorama.com į adresų knygą arba saugių siuntėjų sąrašą. Taip yra todėl, kad kai kurie interneto paslaugų teikėjai blokuoja el. Laiškus iš siuntėjų, kurių el. Pašto adresų nėra gavėjų sąraše. Norėdami tai padaryti, turite atlikti šiuos veiksmus: „Live“ / „Hotmail“ / MSN atlikite šiuos veiksmus:

  • Prisijunkite prie savo el. PaÅ¡to adreso ir ekrano virÅ¡uje, deÅ¡inėje, spustelėkite parinktį. Pasirodys iÅ¡skleidžiamasis meniu ir turėtumėte spustelėti „Daugiau parinkčių“.
  • Skiltyje „Nepageidaujamas el. PaÅ¡tas“ spustelėkite „SaugÅ«s ir užblokuoti siuntėjai“
  • Spustelėkite „SaugÅ«s siuntėjai“ ir įveskite siuntėją ar domeną promo@gratorama.com, kad pažymėtumėte kaip saugų, ir spustelėkite „pridėti prie sąraÅ¡o“ Jei naudojate „Microsoft Outlook“, turėtumėte atlikti Å¡iuos veiksmus:
  • Spustelėkite ekrano virÅ¡uje esantį meniu „File“, tada spustelėkite „New“ ir „Contact“.
  • Ä® el. PaÅ¡to dėžutę įveskite promo@gratorama.com, o „IÅ¡saugoti ir uždaryti“ Jei naudojate „Mozilla Thunderbird“, turėtumėte atlikti Å¡iuos veiksmus:
  • Spustelėkite meniu „Failas“, tada spustelėkite „Naujas“ ir „Adresų knygos kortelė“.
  • Ä® el. PaÅ¡to lauką įveskite promo@gratorama.com ir spustelėkite Gerai. Jei naudojate „Gmail“, turėtumėte atlikti Å¡iuos veiksmus:
  • Bet kurio puslapio kairėje spustelėkite Kontaktai.
  • VirÅ¡utiniame kairiajame kontaktų tvarkyklės kampe spustelėkite mygtuką Naujas kontaktas.
  • Ä® el. PaÅ¡to dėžutę įveskite promo@gratorama.com ir spustelėkite Ä®raÅ¡yti. Jei naudojate „Yahoo Mail“ klasikinę versiją, turėtumėte atlikti Å¡iuos veiksmus:
  • Eikite į bet kurį „Gratorama“ el. PaÅ¡tą.
  • Spustelėkite nuorodą „Pridėti prie adresų knygos“
  • Ä®veskite promo@gratorama.com Jei naudojate naujesnę „Yahoo Mail“ versiją, turėtumėte atlikti Å¡iuos veiksmus:
  • Spustelėkite „Pridėti“ nuorodą Å¡alia „Kontaktai“
  • Atsiras nedidelis langas, kuriame jums reikia įvesti promo@gratorama.com į lauką „el. PaÅ¡tas“.
  • Spustelėkite „IÅ¡saugoti“

Jei naudojate AOL, turėtumėte atlikti šiuos veiksmus:

  • Kairiojoje juostoje spustelėkite „Kontaktai“
  • Spustelėkite mygtuką „Naujas“ Å¡alia paieÅ¡kos laukelio virÅ¡uje ir spustelėkite „Naujas kontaktas“
  • Ä®veskite promo@gratorama.com į lauką „El. PaÅ¡tas 1“.

Ar įmanoma pakeisti mano el. Pašto adresą?

Taip, galite lengvai atnaujinti savo naują el. Pašto adresą. Meniu pasirinkite Keisti el. Paštą ir įveskite šią informaciją:

  • Dabartinis slaptažodis
  • Naujas elektroninio paÅ¡to adresas
  • Patvirtinkite naują el. PaÅ¡to adresą
  • Spustelėkite Keisti Kai užpildysite visą informaciją, pamatysite praneÅ¡imą „El. PaÅ¡to adresas sėkmingai pakeistas“. Jei negaunate el. LaiÅ¡ko, turėtumėte patikrinti savo Å¡lamÅ¡to aplanką.

Ar galima pakeisti mano slaptažodį?

Taip, bet kada galite pakeisti slaptažodį. Tiesą sakant, mes patys patariame pakeisti savo slaptažodį tik savo pačių saugumui. Meniu pasirinkite Keisti slaptažodį ir įveskite šią informaciją:

  • JÅ«sų senas slaptažodis
  • JÅ«sų naujas slaptažodis
  • Patvirtinti naują slaptažodį
  • Spustelėkite Keisti Kai užpildysite visą informaciją, turėtumėte gauti praneÅ¡imą „Slaptažodis sėkmingai pakeistas“.

Kaip aš galiu kalbėtis su palaikymo tarnyba?

Kiekvieną kartą, kai norite kalbėtis su klientų agentais, turite spustelėti mygtuką „Pokalbis“ ir pamatysite pokalbio langą. Jei tuo atveju jis neatsidaro, turite įsitikinti, kad iššokančiųjų langų blokavimo priemonė jo neužblokuoja. Geros žinios yra tai, kad vis tiek galite tęsti žaidimą, kalbėdamiesi su palaikymo atstovu. Jei dėl bet kokio atsitiktinumo jie visi užsiiminėja pokalbiu su kitais klientais, galite palikti savo el. Pašto adresą arba telefono numerį ir jie susisieks su jumis kaip įmanoma greičiau.

Kaip galiu pretenduoti į indėlį už indėlį 7 USD?

Bemokėjimo premija galima pirmą kartą prisijungus prie sąskaitos „Gratorama“.

Kas yra „Comp Points“?

Comp taškai yra tik mažas atlygis, kurį gaunate iš kazino kiekvieną kartą žaisdami. Už kiekvieną lažybą 10 USD gaunate 1 privalomą tašką ir nėra svarbu, ar žaidžiate naudodamiesi premijomis, ar tikrais pinigais. Įsigiję 100 papildomų taškų, juos išpirksite kasoje ir galėsite juos panaudoti lažindami visus žaidimus.

Kam naudojamas „Autoplay“?

Po mygtuku „Žaisti dabar“ pamatysite mygtuką „Automatinis“ ir spustelėję jį atidarysite automatinio paleidimo lauką. Čia galite pasirinkti norimų žaisti žaidimų skaičių spustelėdami vieną iš mygtukų, ir sistema pradės žaisti, kai spustelėsite numerį. Galite sustabdyti automatinį grojimą bet kuriuo metu ir nereikia laukti, kol jis baigsis. Tiesiog spustelėkite mygtuką „Stabdyti“, o automatinis atkūrimas sustos pasibaigus žaidimui. Automatinio paleidimo funkcija taip pat pateikiama kartu su kai kuriais išplėstiniais nustatymais. Kai naudojate išplėstinius nustatymus, liepiate žaidimui sustoti vienoje iš šių situacijų:

  • „Bet koks laimėtas žaidimas“ - jei pasirinksite Å¡ią parinktį, žaidimas bus sustabdytas, kai tik laimėsite, nesvarbu, ar laimėtas prizas.
  • „Vieno laimėjimo suma virÅ¡ija“ - Jei pasirinksite Å¡ią parinktį, automatinis žaidimas bus sustabdytas, kai tik laimėsite prizą, didesnį už tam tikrą sumą. JÅ«s esate tas, kuris iÅ¡ anksto nustatys Å¡ią sumą.
  • 'Balansas sumažintas' - jei pasirinksite Å¡ią parinktį, automatinis grojimas bus sustabdytas, jei jÅ«sų likutis sumažės tam tikra suma. JÅ«s esate tas, kuris nustatys sumą.
  • 'Balansas padidintas' - jei pasirinksite Å¡ią parinktį, automatinis grojimas bus sustabdytas, jei jÅ«sų likutis padidės tam tikra suma. JÅ«s esate tas, kuris nustatys tą sumą.

Ar galiu rasti visus indėlius, kuriuos buvau įnešęs praeityje?

Taip, galite patikrinti visus įneštus indėlius per operacijų istoriją.

Ar galiu patikrinti savo atsiėmimo būseną?

Taip, pasitraukimo užklausos būseną galite patikrinti per operacijų istoriją. Jei jūsų pasitraukimo būsena tebėra „Laukiama“, jei norite, galite atšaukti atsiėmimą.

Kaip kazino saugo mano dokumentus, kai juos įkeliu?

Čia nėra ko jaudintis. Kai kazino gaus jūsų dokumentus, jie bus saugomi elektroniniu būdu saugioje aplinkoje su ribota prieiga.

Kaip nusiųsti dokumentus į kazino?

Visus reikalingus dokumentus galite atsiųsti šiuo el. Pašto adresu: apskaitos@gratorama.com. Mes patariame atsiųsti aukštos kokybės kopijas, leidžiančias kazino patikrinti jūsų duomenis be nereikalingo delsimo.

Kokio tipo dokumentus reikia siųsti?

Kazino gali reikalauti atsiųsti kelis ar visus šiuos dokumentus:

  • Asmens dokumento su nuotrauka kopija - tai apima jÅ«sų paso, vairuotojo pažymėjimo ar nacionalinės asmens tapatybės kortelės kopiją. Siųsdami kopiją įsitikinkite, kad visa iÅ¡sami informacija yra matoma dokumente.
  • Kreditinės kortelės kopija - turėsite atsiųsti kredito kortelės, kurią naudojote mokėdami, priekinės ir galinės dalies kopijas. Savo pačių saugumui patariame užblokuoti 8 vidurinius skaičius priekinėje kortelės pusėje ir 3 skaitmenų apsaugos kodą kortelės gale.
  • Adreso įrodymas - norėdami iÅ¡siųsti savo adreso įrodymą, galite atsiųsti komunalinių paslaugų sąskaitą arba kreditinės kortelės iÅ¡rašą. Tai turėtų bÅ«ti naujausias dokumentas, kuriame yra jÅ«sų vardas ir adresas. Jei siunčiate kredito kortelės ataskaitą, patariame blokuoti aÅ¡tuonis kredito kortelės vidurinius numerius.
Total score8.0
Privalumai
+ Scratchcards

Greiti kazino faktai

Year foundedYear founded: 2008
KalbosKalbos (13)
anglų
italų
japonų
norvegų
olandų
portugalų
prancūzų
rusų
suomių
tajų
vokiečių
čekų
švedų
LicencijosLicencijos (1)
Curacao
Lėšų įnešimo būdaiLėšų įnešimo būdai (9)
Pagalbos būdaiPagalbos būdai (2)
Partnerių programaPartnerių programa (1)
PremijosPremijos (5)
Programinė įrangaPrograminė įranga (2)
ValiutosValiutos (11)
Brazilijos realų
JAV dolerių
Japonijos jenų
Kanados dolerių
Meksikos pesų
Norvegijos kronų
Peru solių
South African Rand
Tailando batų
eurų
Čilės pesų
Å alysÅ alys (17)
Airija
Austrija
Brazilija
Danija
Italija
Japonija
Kanada
Meksika
Peru
Pietų Afrika
Portugalija
Slovakija
Slovėnija
Suomija
Čekija
Čilė
Å veicarija
ŽaidimaiŽaidimai (2)