
„OnlineCasinoRank" mes labai akcentuojame kazino gebėjimą teikti pirmenybę savo žaidėjams – šią sąvoką vadiname „Pirmuoju žaidėjo požiūriu". Šis išsamus įvertinimas ne tik paviršutiniškai vertina, kaip kazino tenkina savo vartotojų poreikius ir pageidavimus, užtikrindamas puikią žaidimų patirtį.
Pagalba klientams
Bet kokio požiūrio į žaidėją pagrindas yra klientų aptarnavimo efektyvumas. Kruopščiai tikriname įvairių susisiekimo būdų, tokių kaip tiesioginis pokalbis, el. paštas ir palaikymas telefonu, prieinamumą, kad žaidėjai galėtų lengvai kreiptis pagalbos. Greitas ir kompetentingas klausimų sprendimas yra svarbiausias dalykas; todėl manome, kad vidutinis trumpesnis nei 24 valandų atsako laikas yra idealus, o ilgesnis nei 48 valandų laikas yra nepakankamas. Šis įvertinimas padeda mums įvertinti, kaip kazino įsiklauso į žaidėjų problemas ir išsprendžia jų problemas, o tai yra labai svarbus veiksnys mūsų reitingavimo procese.
Vartotojo patirtis
Be to, naudotojo patirtis (UX) atlieka esminį vaidmenį mūsų vertinimuose. Mes gilinamės į registracijos procesą, siekdami užtikrinti, kad jis būtų nesudėtingas ir be rūpesčių, o tai atspindi kazino įsipareigojimą užtikrinti prieinamumą. Svetainės greitis ir navigacijos sistemos efektyvumas yra išbandytas, todėl žaidėjai gali rasti savo mėgstamus žaidimus be nereikalingo delsimo. Taip pat vertinama dizaino kokybė, nes gerai sukurta svetainė padidina bendrą malonumą ir įtraukimą. Nagrinėdami šiuos aspektus siekiame pabrėžti kazino, kurie tikrai vertina ir investuoja į tai, kad žaidėjams būtų sukurta sklandi ir maloni aplinka.