Atsižvelgdamas į augantį filipiniečių klientų ir įmonių poreikį ieškoti alternatyvių mokėjimo grynųjų pinigų kanalų, įkūrėjas ir generalinis direktorius Robertsonas „Dick“ Chiangas 2010 m. įkūrė „Dragonpay“. Taip Chiangas Filipinų vartotojams suteikė daugiau atsiskaitymo būdų. Pagrindinė būstinė yra Makati mieste, „Dragonpay“ suteikia prekybininkams, mažmenininkams, įmonėms ir klientams galimybę siųsti ir priimti įvairius mokėjimo būdus per saugią skaitmeninę platformą – įsitvirtina kaip „vieno langelio“ mokėjimo vartai. Platus patikimų ir palaikomų kanalų asortimentas apima GCash, mobiliuosius mokėjimus, PayMaya, Cash Express, didelius bankus, tokius kaip BDO tinklo bankas, BI ir UnionBank. Be šių kanalų, „Dragonpay“ netgi palaiko tokius kanalus kaip fizinės nereceptinės parduotuvės, įskaitant perlaidų centrus, mokėjimo centrus ir bankomatus. Dragonpay, kuriame yra papildomų funkcijų, skatinančių alternatyvius ir progresyvius pinigų gavimo ir siuntimo būdus, yra laikomas aukštųjų technologijų mokėjimo sprendimu, sukurtu daugiakanaliam integravimui ir be trikdžių mokėjimų apdorojimui.
Turėdamas beveik 13 metų patirtį ir daugiau nei 11 milijonų klientų, šis mokėjimo sprendimas iki šiol atliko daugiau nei 130 milijonų pinigų pervedimų. „Dragonpay“ neabejotinai yra vienas didžiausių ir labiausiai prieinamų, patogiausių ir patikimiausių mokėjimo būdų, kurį Filipinų salos matė per pastarąjį dešimtmetį – su daugybe galimybių augti ir plėstis filipiniečiams pristatant daugiau atsiskaitymo būdų.