LAKHY: jaudinantis pramogų ir technologinio pranašumo vadovas


Įvadas
Parimatch, pagrindinis „iGaming“ pramonės vardas, neseniai pristatė savo naujausią šeimos papildymą – talismaną, pavadintą LAKHY THE TIGER. Tai pirmas kartas, kai „iGaming“ įmonė Azijos rinkoje pristato savo prekės ženklo herojų auditorijai.
LAKHY: pramogų vadovas
LAKHY, gimęs virtualiame Parimatch pasaulyje, yra jaudinančio pramogų pasaulio vadovas. Su savo gyvenimo įsilaužimais ir demonstracijomis jis parodo vartotojams, kaip maksimaliai išnaudoti žaidimą.
Greičio ir adrenalino simbolis
LAKHY, pusiau žmogus ir pusiau tigras, dėvi šalmą ir odinę „Parimatch“ prekės ženklo spalvų aprangą. Važiuodamas streetfighter motociklu, jis simbolizuoja jaudinantį greičio ir adrenalino pasaulį, kuriame gyvena.
Technologinio pranašumo personifikavimas
LAKHY įkūnija pasitikėjimą, rizikingumą ir technologinį pranašumą. Kaip greitai besimokantis, vizionierius ir technikos entuziastas, jis reprezentuoja Parimatch įsipareigojimą konkuruoti ir laimėti.
Tigras: sėkmės ir greičio simbolis
Azijos kultūroje tigras turi simbolines sėkmės, klestėjimo, galios ir drąsos reikšmes. LAKHY, kaip drąsus nugalėtojas ir ryžtingas čempionas, rezonuoja su Parimatch vartotojais, kurie siekia jaudinančių emocijų ir prizų. Tigro pasirinkimas kaip Parimatch prekės ženklo simbolis taip pat atspindi platformos siūlomą greitį ir efektyvumą.
Susijusios naujienos
