In an internetinis kazino, priimantis kredito korteles, žaidėjai gali ginčyti ir atšaukti nesąžiningus ar neteisėtus kredito kortelių mokesčius, naudodamiesi ginčų ir mokėjimų grąžinimo sistemomis. Šios priemonės skirtos apsaugoti kortelių turėtojus nuo nesąžiningų mokesčių, kai jie naudojasi saugiais mokėjimo būdais, pvz., kredito kortelėmis.
Ginčas kyla tada, kai kortelės turėtojui kyla abejonių dėl operacijos, dažniausiai dėl apmokestinimo klaidos, žadėtų prekių ar paslaugų nesuteikimo arba bendro nepasitenkinimo atitinkama operacija.
Kortelės turėtojas turi paskambinti išdavusiam bankui ir nurodyti ginčijamos operacijos detales. Tada bankas atlieka tyrimą ir susisiekia su internetinio kazino kredito kortelės mokėjimo tvarkytoju dėl papildomos informacijos ir įrodymų.
Ginčui pasisekus, jį išdavęs bankas gali atšaukti operaciją iš kreditinės kortelės internetinio kazino, o šis procesas vadinamas mokėjimo grąžinimu. Tada bankas perveda pinigus iš kazino sąskaitos į klientą. Internetinio kazino tikrų pinigų kredito kortelė rizikuoja prarasti pinigus, sumokėti daugiau apdorojimo išlaidų ir sugadinti savo reputaciją, jei klientai nuspręs ginčyti sandorius.
Stiprūs saugumo metodai, aiškios taisyklės ir sąlygos bei naudinga pagalba klientams – tai įprastos geriausių kreditinių kortelių internetinių kazino naudojamos strategijos, siekiant sumažinti vartotojų skundų ir mokėjimų grąžinimų skaičių.
Dėl galimo nesąžiningo elgesio ar netinkamo mokėjimo grąžinimo sistemos naudojimo internetinis kazino, kuris priima kredito korteles, taip pat gali pažymėti ir uždrausti žaidėjus, kurie dažnai inicijuoja mokėjimų grąžinimą.