Ponas Greenas rūpinasi savo klientais ir daro viską, ką gali, kad jų patirtis būtų maloni. Tačiau karts nuo karto atsiranda klientų, kurie yra nepatenkinti kai kuriais dalykais, pavyzdžiui, produkto kokybe per se. Galite pateikti oficialų skundą tiesioginiu pokalbiu, el. paštu arba telefonu. Jame turite nurodyti savo vardą, pavardę, gimimo datą, namų adresą, el. pašto adresą ir telefono numerį.
Į savo skundą turėtumėte įtraukti visą svarbią informaciją ir el. paštu jį kazino. Norėdami susisiekti su kazino, galite naudoti kitas formas, tačiau jie nori, kad visa reikiama informacija būtų pateikta raštu, kad galėtų kuo greičiau jums padėti. Per 24 valandas gausite el. laišką, kad kazino gavo jūsų skundą ir jį išnagrinės, o atsakymo gavimas gali užtrukti ne ilgiau kaip 8 savaites.
Jei jūsų skundas nebuvo išspręstas per 8 savaites, galite nemokamai pateikti savo ginčą nepriklausomam trečiosios šalies ginčų sprendimui.
Savo ginčą galite iškelti čia:
https://ecogra.org/ata/policies_procedures.php
https://www.ecogra.org/srs/dispute.php