Lažybų ir azartinių lošimų taryba neseniai kreipėsi į Jungtinės Karalystės ministrus, prašydama atsižvelgti į atsakingų lažybų dalyvių interesus sprendžiant, ar leisti kriminalizuoti premijos ir akcijos. BGC išreiškė susirūpinimą, kad toks žingsnis gali pritraukti daugiau lošėjų į nereguliuojamą rinką.
Tai buvo atlikta po „YouGov“ apklausos, kurią užsakė prekybos institucija, kuri parodė, kad 82% žaidėjų mano, kad reguliuojamoms lošimų svetainėms turėtų būti leista teikti reklamas. Be to, apklausa rodo, kad 54 % mano, kad uždraudus reklamas, pirkėjai greičiausiai būtų priversti apsilankyti nelegaliose svetainėse, kuriose siūlomos tokios paskatos.
Lažybų ir lošimų taryba aktyviai priešinosi premijų uždraudimui internetiniuose kazino ir sporto lažybose. JK kovos su azartiniais lošimais organizacijos ragino JK lošimų komisija įvesti griežtas taisykles arba visiškai uždrausti azartinių lošimų reklamas.
Lažybų ir lošimų tarybos vadovas Michaelas Dugheris pareiškė, kad „YouGov“ apklausa palaiko idėją, kad lošimo klientai, kaip ir kiti pirkėjai, vertina pasiūlymus, reguliuojamus siekiant apsaugoti pažeidžiamus žmones.
Dugheris taip pat pakomentavo, kad lažybų rinka yra labai konkurencinga, o dauguma klientų naudojasi keliais internetinės kazino svetainės ir sporto bukles. Jis perspėjo, kad jei nemokami statymai būtų uždrausti arba griežtai apriboti, tai pakenktų klientų patirčiai ir pakenktų verslui, o tai gali lemti darbo vietų praradimą.
Artimiausiomis savaitėmis Didžiosios Britanijos vyriausybė pristatys azartinių lošimų „Baltąją knygą“ su plataus masto azartinių lošimų reformomis. Lažybų ir lošimų taryba (BGC) yra susirūpinusi, kad jei jos bus per griežtos, tai gali paskatinti juodosios rinkos aktyvumą. „RacingTV“ narių apklausa parodė, kad beveik 80% teigė, kad neprisijungs prie lošimo svetainių, kuriose būtų taikomi privalomi išlaidų limitai.
„Jei reklamos yra ribojamos arba uždraustos, žaidėjai eis tik vienoje vietoje, tai yra auganti, nesaugi, nereguliuojama azartinių lošimų juodoji rinka – pastebėjo Dugheris.