November 10, 2023
Skaitymo laikas: 3 minutės
Pasak „LiveScore Group" generalinio direktoriaus Samo Sadi, „Fanatics" turi įrankių, kad pasiektų dviejų pagrindinių JAV sporto lažybų rinkos naujokų lenktynes. Kalbėdamas „iGaming 2024: The Future of iGaming", Sadi pabrėžė puikias „Fanatics" komandos žinias ir patirtį, suteikiančią jiems didelį konkurencinį pranašumą prieš konkurentus ESPN Bet.
Sadi mano, kad fanatikai turi didesnes galimybes laimėti, nes jie supranta pramonę. Daugelis jų vadovų, vadovų ir inžinierių komandos yra iš „Sky Bet", suteikdami jiems patirties sukurti pasaulinio lygio sporto lažybą. Fanatikai nori būti kantrūs ir po gabalo kurti visą ekosistemą, užtikrindami, kad kiekvienas komponentas būtų geriausias savo klasėje.
Kita vertus, Sadi išreiškė abejones dėl ESPN Bet sėkmės galimybių, nebent jie išspręs sunkumus, su kuriais susiduria su Barstool, ir daug investuos į technologijas. Jis pabrėžė, kaip svarbu suprasti, ko trūksta, ir būti kantriems, norint įveikti šiuos iššūkius.
Sadi taip pat aptarė sporto lažybų konvergencijos temą, pabrėždamas naujovių potencialą šioje srityje. Jis pažymėjo, kad daugelis technologijų išteklių šiuo metu yra sutelkti į tai, kad per daug reguliuojamoje pramonėje būtų laikomasi reikalavimų, ribojant investicijas į inovacijas. Tačiau įtraukus konvergenciją į visiškai priklausančią ekosistemą, yra kur tobulėti ir yra galimybė ką nors pakeisti.
Renginyje taip pat buvo diskutuojama apie žaidėjų įsitraukimą, išlaikymą ir lojalumą. Joanna Beaton, Kwiff CRM vadovė, pabrėžė suasmenintos patirties svarbą išlaikant žaidėjus. Ji pabrėžė, kad reikia suprasti žaidėjų profilius ir panaudoti duomenis kuriant pritaikytas prisijungimo keliones.
Adrianas Căpriţă, Superbet CRM ir VIP direktorius, pakartojo dėmesį į išlaikymą ir iššūkius, kuriuos kelia griežtesni reglamentai ir indėlių limitai. Jis pabrėžė, kad reikia išsiskirti prisotintoje rinkoje ir ugdyti lojalumą per teigiamą patirtį.
Tomas Dysonas, „EveryMatrix" žaidimų valdomų paslaugų vadovas, aptarė prekės ženklo rinkodaros vaidmenį išlaikant žaidėjus. Nors prekės ženklo atpažinimas yra svarbus, Dyson mano, kad produktas ir bendra patirtis yra labai svarbūs norint įtraukti ir išlaikyti žaidėjus.
Apibendrinant galima teigti, kad „Fanatics" turi didesnę šansą užimti pirmaujančias pozicijas JAV sporto lažybų rinkoje. Jų supratimas apie pramonę ir noras investuoti į technologijas ir sukurti pasaulinio lygio sporto lažybas suteikia jiems didelį pranašumą prieš ESPN Bet. Tačiau abi bendrovės turi sutelkti dėmesį į žaidėjų įsitraukimą, išlaikymą ir teigiamos patirties suteikimą, kad sukurtų lojalumą vis labiau konkurencingoje rinkoje.
Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.