„Hard Rock“ išvalo orą: „Star Entertainment Group“ neketina įsigyti


Key Takeaways
- „Hard Rock International“ oficialiai paneigė gandus apie ketinimą įsigyti Australijos „Star Entertainment Group Limited“.
- Bendrovė pabrėžia, kad bet koks „Hard Rock“ vardo naudojimas, susijęs su neteisėtais „Star“ pasiūlymais, yra vertinamas labai rimtai.
- Nepaisant spėlionių, „Hard Rock“ teigia, kad ji neleido ir nepasiūlė jokio pasiūlymo įsigyti „Star“, o daugiausia dėmesio skyrė savo prekės ženklo ir reputacijos apsaugai.
Pasaulyje, kuriame kazino gigantai nuolat ieško plėtros galimybių, gandai gali sklisti greičiau nei ruletės ratas. Neseniai „Hard Rock International“ atsidūrė tokių spėlionių centre, o tai rodo, kad ji ketina įsigyti Australijos „Star Entertainment Group Limited“. Tačiau ryžtingai siekdama pasiekti rekordą, „Hard Rock“ paskelbė oficialų pareiškimą, kuriame paneigė šiuos teiginius, pabrėždama savo įsipareigojimą laikytis prekės ženklo vientisumo ir atsiriboti nuo neteisėto prekės ženklo naudojimo.
Buzz ir oficialus paneigimas
Gandų malūnas įsibėgėjo po pranešimo, kuriame užsimenama apie galimą „Hard Rock“ susidomėjimą patekti į Australijos rinką įsigijus „Star Entertainment“. Šios naujienos atėjo audringu laikotarpiu pastarajam, kuris išgyveno reguliavimo iššūkius. Tačiau „Hard Rock“ greitai užgesino šias spekuliacijų liepsnas šaltu realybės šlakeliu.
Savo pranešime spaudai „Hard Rock International“ paaiškino: „Mes nesuteikėme leidimo naudoti „Hard Rock“ prekės ženklo, kai trečioji šalis siūlo „Star“ pasiūlymą. Šis pareiškimas ne tik paneigia gandus, bet ir pabrėžia bendrovės poziciją dėl neteisėto jos pavadinimo naudojimo verslo įmonėse, užsimindamas apie galimą šio klausimo tyrimą ir teisinius veiksmus siekiant apsaugoti savo prekės ženklą ir reputaciją.
Fonas ir spekuliacijos
„Star Entertainment“ su įspūdingu portfeliu, įskaitant didelius kazino Brisbene, Gold Coast ir Sidnėjuje, atrodo, yra pelningas įsigijimo tikslas. Bendrovės atvirumas pasiūlymams, kaip matyti neseniai „Blackstone Group“ įsigijus „Crown Resorts“, dar labiau pakurstė spekuliacinį gaisrą.
Intriguojančiu sluoksniu šiam pasakojimui prideda Australijos finansų apžvalgos paminėjimas apie „grupę, prijungtą prie Hard Rock Casinos and Resorts Pacific“, siūlydamas neleistinas diskusijas ir „Hard Rock“ pavadinimo atsisakymą galimo įsigijimo derybose. Ryškus „Hard Rock“ neigimas verčia suabejoti šių trečiųjų šalių motyvais ir veiksmais, mesdamas šešėlį ant spekuliatyvių pranešimų.
Hard Rock pozicija ir ateities judesiai
Tvirtai atsiribodama nuo šių gandų apie įsigijimą, Hard Rock International ne tik išvalo orą, bet ir siunčia tvirtą žinią apie savo poziciją dėl prekės ženklo vientisumo ir neteisėtų sandorių. Kadangi bendrovė ir toliau tiria ir sprendžia šią problemą, ji ir toliau sutelkia dėmesį į savo pagrindinę verslo strategiją, vengdama spėliojamo „Star Entertainment“ išpirkimo.
Didelio našumo tarptautinių žaidimų ir svetingumo pasaulyje „Hard Rock“ įsipareigojimas savo prekės ženklui ir atsargus požiūris į plėtrą pabrėžia sudėtingumą ir iššūkius, susijusius su navigacija pasaulinėse rinkose. Situacijai besiklostant, pramonė ir jos stebėtojai atidžiai stebės, tačiau kol kas „Hard Rock“ aiškiai išsakė savo poziciją: nėra kauliukų dėl „Star Entertainment“ įsigijimo, apie kurį kalbama.
(Pirmą kartą pranešė: Australian Financial Review)
Susijusios naujienos
