SBC aukščiausiojo lygio susitikimas Šiaurės Amerika: gilus pasinerimas į filialų pramonės ateitį


Pagrindiniai patiekalai:
- Filialų pramonės dėmesys: SBC aukščiausiojo lygio susitikime bus atkreiptas dėmesys į filialų rinkodaros sektorių, pabrėždamas iššūkius ir galimybes.
- Panelės ir diskusijos: Pagrindinės grupės apims temas nuo prekės ženklo kūrimo ir didelių duomenų iki influencerių poveikio ir filialų įvairinimo.
- Pramonės lyderiai: žinomi filialų rinkodaros pasaulio veikėjai pasidalins įžvalgomis ir sėkmės strategijomis.
Artėjantis SBC viršūnių susitikimas Šiaurės Amerika, numatytas gegužės 7-9 dienomis, žada būti kertinis įvykis filialų pramonės profesionalams. Su visapusiška darbotvarke, apimančia visą sektorių, aukščiausiojo lygio susitikimo tikslas – išskaidyti dabartinį kraštovaizdį, spręsti neatidėliotinus iššūkius ir atskleisti daugybę galimybių. Ypač atkreiptinas dėmesys į Partnerių ir rinkodaros takelis, kuris bus atskleistas gegužės 8 d., kuris apims prekės ženklo kūrimo, turinio kūrimo esmę ir didžiųjų duomenų transformacinę galią.
Partnerių erdvė vystosi, o kartu ir įsitraukimo, augimo ir tvarumo strategijos. Influenceriai, dirbtinis intelektas, santykių su klientais valdymas ir žaidėjų lojalumas yra tik ledkalnio viršūnė. Aukščiausiojo lygio susitikimas bus idėjų katilas, kuriame bus diskutuojama, siekiant ne tik suprasti šiuos elementus, bet ir juos įvaldyti.
Vienas iš labiausiai laukiamų užsiėmimų yra „Susijusių įmonių lyderių grupė: prekių ženklų kūrimas naudojant turinį ir pritaikymą“. Šioje panelėje dalyvaus tokie pramonės atstovai kaip Andrew Garven iš „Covers“, Michaelas Daly, buvęs „Catena Media“, Marcosas Oliveira iš „Clever Advertising“ ir RomeSmithas iš Betsson. Tikimasi, kad jų kolektyvinė išmintis atskleis tvirto prekės ženklo kūrimo skaitmeniniame amžiuje niuansus.
Kitas akcentas yra „Didieji duomenys centre: kaip filialai ir operatoriai gali suprasti savo klientus keliais kanalais“ skydelis. Šioje sesijoje bus daug ekspertų, įskaitant Gilą Bushkiną iš betPARX, Zachary Sold of Caesars, Elizabeth Lodge iš „Winible“ ir „Google“ Jamesą Foxą. Jų diskusija suksis apie didelių duomenų panaudojimą siekiant suprasti ir įtraukti klientus įvairiose platformose.
Įtakingųjų ir transliuotojų vaidmuo filialų rinkodaroje tampa vis svarbesnis. The „Tai įtakojančių žmonių pasaulis: ambasadorių, transliuotojų ir kitų socialinės žiniasklaidos žvaigždžių sėkmės diagrama“ panelė gilinsis į šį reiškinį. Tokie pranešėjai kaip Kelly Koffler iš Slots500Club & Beyond Blackjack, Joshas Duffy iš Slotaholic, Jonas Della Terza iš NJ Slot Guy, Joshas Margolis iš Pricks Picks, Grantas Flannery iš Rivalry ir Lazzaras Miucinas, iGaming generalinis direktorius, nagrinės šiandienos įtakos įtaką. turgus.
Galiausiai, „Filmų įvairinimas: sėkmės strategijos lėtesniems metams“ grupė rinks rinkodaros lyderius, kad aptartų atsparumo ir augimo strategijas. Tokie vardai kaip Shmulikas Segalas iš MediaTroopers, Noamas Klivitsky iš 888 Holdings ir Maxas Bichselis iš Gambling.com grupės turi pateikti neįkainojamų įžvalgų.
SBC viršūnių susitikimas Šiaurės Amerikoje nėra tik įvykis; tai filialų pramonės švyturys, nukreipiantis ją į ateitį, kupiną pažadų ir potencialo. Pramonei atsidūrus ant transformacijos slenksčio, čia pasidalintos įžvalgos gali labai gerai padiktuoti kryptį, kurios ji imsis ateinančiais metais.
Susijusios naujienos
