Naujienos

October 23, 2023

„Spribe“ pasirašo prekės ženklo kūrimo sutartį su „Ultimate Fighting Championship“.

Emily Thompson
WriterEmily ThompsonWriter
ResearcherPriya PatelResearcher
LocaliserEglė ValaitytėLocaliser

Populiarus kazino žaidimų kūrėjas „Spribe“ pasirašė svarbią prekės ženklo kūrimo sutartį su UFC (Ultimate Fighting Club), profesionaliu mišrių kovos menų konkursu. Šis susitarimas apima UFC 294 varžybas, kurios šį savaitgalį vyks Abu Dabyje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose. 

„Spribe“ pasirašo prekės ženklo kūrimo sutartį su „Ultimate Fighting Championship“.

Po šios daugiametės rėmimo sutarties „Spribe“ gaus reikšmingą prekės ženklą UFC 294 ir aštuonkampyje bei aplink jį. Žaidimo kūrėjas taip pat gaus padidintą prekės ženklą per vėlesnius mokesčius už peržiūrą ir kovos nakties renginius.

Be prekės ženklo žinomumo didinimo, „Spribe“ naudos šį susitarimą, kad sukurtų firmines integracijas kiekvienos pasirinktos kovos nakties kortelės tiesioginėse transliacijose. Bendrovė taip pat gaus kasmetinę UFC prekės ženklo ambasadoriaus dotaciją, kad toliau skatintų partnerystę per pasirodymus, turinį ir kūrybinius rinkodaros metodus.

SPRIBE yra garsus programinės įrangos tiekėjas, kurio specializacija yra „iGaming“ sprendimų kūrimas ir veikimas internetiniai kazino. Bendrovė siekia sukurti revoliucinius produktus, turinčius įtakos azartinių lošimų sektoriui. Vienas iš pagrindinių „Spribe“ laimėjimų yra Aviatorius, populiarus avarijos žaidimas, užtikrinantis greitą ir naudingą piloto patirtį. 

Anksčiau šį mėnesį „Spribe“ pasirašė išskirtinio turinio platinimo sutartis su Light & Wonder, populiaria žaidimų kaupimo platforma. Šis sandoris bus matomas bendrovės žaidimus paleisti platformoje visoje JAV. 

Grantas Norrisas-Jonesas, UFC pasaulinės partnerystės vyresnysis viceprezidentas, pakomentavo:

"Džiaugiamės galėdami pasveikinti SPRIBE kaip oficialų UFC partnerį. SPRIBE kuria naujos kartos žaidimus, kurie labai traukia UFC gerbėjus, nes jie siūlo unikalią patirtį su įdomiomis funkcijomis, nuostabia grafika ir patraukliu žaidimu. Mes" džiaugiamės galėdami padėti jiems pasiekti platesnį prekės ženklo ir žaidimų pasiekiamumą

Giorgi Tsutskiridze, „Spribe“ CCO, pridūrė: 

„Tai reikšminga SPRIBE ir Aviator partnerystė, dėl kurios daugiau žaidėjų sužino apie žaidimą nei bet kada anksčiau. Aviator jau dabar yra dažniausiai žaidžiamas avarijos žaidimas pasaulyje su daugiau nei 10 milijonų žaidėjų per mėnesį, tačiau šis susitarimas su UFC tikrai katapultuos. į stratosferą“

Pareigūnas pažymėjo, kad tai yra vertingas rinkodaros bendradarbiavimas Spribas tai dar labiau pabrėžia populiarumą Aviatorius.

Paskutinės naujienos

Revoliucija internetiniuose kazino: mobilieji žaidimai, didesni šansai, patobulintas saugumas ir 3D animacija
2023-11-24

Revoliucija internetiniuose kazino: mobilieji žaidimai, didesni šansai, patobulintas saugumas ir 3D animacija

Naujienos