Gyvas pokalbis:
Tai yra 24 val. Per parą arba tam tikromis valandomis. Įsitikinkite, kad tiesioginis pokalbis yra prieinamas tuo metu, kai paprastai žaisite. Tiesioginio pokalbio funkcija yra labai populiari, nes ji užtikrina lengvą ir greitą atsakymą į bet kurį iš iškilusių klausimų. Šią momentinę funkciją labai rekomenduoja dauguma žaidėjų.
Palaikymo el. Paštas:
Tai yra funkcija, kurią teikia beveik visi kazino. Atminkite, kad atsakymas gali užtrukti šiek tiek laiko. Viskas, nors tai yra puiki paslauga tiems mažiau skubiems klausimams arba jei turite klausimų prieš prisiregistruodami. Tai taip pat galimybė užmegzti ryšį su platesniu darbuotojų skaičiumi už klientų palaikymo ribų.
Telefonas:
Daugelyje internetinių kazino galima pasirinkti telefoną, tačiau atminkite, kad jie gali neteikti jūsų vietovės kodo. Nors telefonai gali suteikti greitą atsakymą į visus skubius klausimus. Tai taip pat gali būti ribojama tam tikromis valandomis, kai telefonu aptarnaujamos bet kokios papildomos išlaidos, susijusios su telefono linijos naudojimu.
DUK:
Daugeliui įprastų klausimų įprasta, kad internetiniai kazino sukuria DUK skyrių, kuriame žaidėjai gali rasti atsakymus į šiuos dažniausiai užduodamus klausimus. Tokiu būdu žaidėjai gali išvengti kontaktinio personalo ir patys tinkamai atsakyti į jų klausimus