„WeChat“ yra socialinė žiniasklaida, kuri pasirodys 2011 m. Jos populiarumas sparčiai auga, todėl svetainė plečia savo paslaugų spektrą ir kuria mokėjimo sistemą „WeChat Payment“ arba „WeChat Pay“. Didelė dalis gyventojų moka tai naudoti ir puikiai įvaldė visus trūkumus. Pavyzdžiui, už Kinijos ribų situacija yra kitokia. Tai ne tik nėra populiariausia mokėjimo priemonė, bet ir kai kurie žmonės bijo ja „rizikuoti“.
Todėl „WeChat“ palaikymo tarnyba buvo įsteigta tam, kad patartų ir nurodytų visiems tiems, kurie turi abejonių, dėl šios mokėjimo galimybės patikimumo. Reikėtų paminėti, kad „WeChat“ gali pasirinkti individualų požiūrį. Visos šalys, kuriose yra ši galimybė, turi savo ypatumų. Todėl iškilus problemai klientas turėtų kreiptis tik į šalies, kurioje jis yra, skyrių, kad gautų pagalbos.