PelaaInternetinis Kazino Apžvalga - Duk

Age Limit
Pelaa
Pelaa is not available in your country. Please try:
Lėšų įnešimo būdai
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling CommissionSwedish Gambling Authority

Duk

Naršykite visų dažniausiai užduodamų „Play Casino“ klausimų sąrašą.

Kiek laiko užtrunka gauti išėmimą?

Žaidėjui paprašius pinigų išėmimo, kazino jį apdoroja nuo 24 iki 72 valandų.

Kaip padaryti indėlį?

Norėdami žaisti iš tikrų pinigų, žaidėjai turi juos įnešti į savo sąskaitas. Tai paprastas procesas, kuris neužtruks ilgiau nei porą minučių. Viskas, ką žaidėjai turi padaryti, tai nueiti į kasą, pasirinkti skyrių „Įnešti“, pasirinkti norimą mokėjimo būdą ir įvesti norimą įnešti sumą. Kad žaidėjams būtų lengviau, „Play Casino“ pridėjo daug skirtingų mokėjimo būdų, kad žaidėjai galėtų rasti sau tinkamiausią.

Kada gausiu nemokamus sukimus?

Nemokamų sukimų premija paprastai pridedama prie žaidėjo paskyros per 24 valandas.

Kiek laiko užtrunka mano paskyros patvirtinimas?

Žaidėjai privalo patikrinti savo sąskaitą prieš pateikdami prašymą atsiimti. Norėdami tai padaryti, jie turės atsiųsti teisinių dokumentų, patvirtinančių savo tapatybę, adresą ir mokėjimo būdą, kopijas. Kazino užtruks ne ilgiau kaip 72 valandas, kol bus patvirtinta sąskaita, kai gaus visus reikiamus dokumentus. Norėdami pagreitinti procesą, žaidėjams patariame atsiųsti galiojančius dokumentus.

Ar galiu atšaukti savęs pašalinimą?

Žaidėjams iš JK neleidžiama atšaukti savo pašalinimo, o žaidėjai iš kitų šalių gali lengvai išsiųsti prašymą atšaukti. Norėdami tai padaryti, jie turės išsiųsti raštišką prašymą, o peržiūrėję prašymą turės 7 dienų pertraukos laikotarpį. Žaidėjai iš JK turės savo paskyras tik pasibaigus savarankiško pašalinimo laikotarpiui.

Kas atsitiks, kai baigiasi savęs pašalinimo laikotarpis?

Pasibaigus žaidėjo pasirinktam laiko limitui, jo sąskaita bus automatiškai atidaryta iš naujo. Žaidėjai, gyvenantys JK, turės atsiųsti raštišką prašymą, kad jų sąskaita būtų vėl atidaryta.

Kaip užsiregistruoti GAMSTOP?

Žaidėjai, norintys užsiregistruoti Gamstop turi eiti į jų svetainę ir įvesti tam tikrą asmeninę informaciją, pvz., pašto kodą, gimimo datą ir el. pašto adresą. Žaidėjai turi atsiminti, kad jie negali užsiregistruoti kitam asmeniui, bet gali padėti procesui tam, kuriam reikia pagalbos. Kai žaidėjas užsiregistruoja, jis gaus el. laišką su visa informacija apie pašalinimą iš lošimų. Kartais gali prireikti iki 24 valandų, kol savaiminis pašalinimas taps veiksmingas.

Kaip atsiriboti nuo lošimų?

Žaidėjai, manantys, kad jiems išsivysto priklausomybė, turėtų pagalvoti apie savęs pašalinimą. Geriausias dalykas yra susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba ir jie padės bet kuriam žaidėjui priimti labiau pagrįstą sprendimą.

Ar galiu uždaryti paskyrą?

Žaidėjai, kurie dėl kokių nors priežasčių nori uždaryti savo kazino paskyrą, turi susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Yra du paskyros uždarymo būdai – laikinas ir nuolatinis – žaidėjai turi nuspręsti, kuri parinktis jiems yra geriausia.

Ar galiu pakeisti neteisingus asmens duomenis?

Žaidėjai gali pakeisti kai kuriuos savo duomenis, kai patenka į Mano paskyra ir pasirenka profilio skirtuką. Čia jie gali pakeisti kai kuriuos savo duomenis, išskyrus vardą, gimimo datą ir gyvenamąją šalį.

Pamiršau savo elektroninio pašto adresą. Ką turėčiau daryti?

Jei žaidėjas pamiršta el. pašto adresą, kurį naudojo registruodamasis paskyrai, jis turėtų susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, o klientų agentas mielai padės visiems, kuriems reikia pagalbos.

Kaip patikrinti, ar jau turiu „Play“ paskyrą?

Žaidėjai, kurie mano, kad jau turi paskyrą „Game Casino“, turi susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Klientų agentas galės patikrinti ir patikrinti jų duomenis. Tokiu būdu žaidėjas išvengs savo sąskaitos uždarymo.

Negaliu užsiregistruoti ir gaunu klaidos pranešimą. Ką turėčiau daryti?

Registruodamiesi į paskyrą žaidėjai turi įvesti asmeninius duomenis. Jei šio proceso metu įvyksta klaida, daugeliu atvejų žaidėjai gaus savaime suprantamą klaidos pranešimą. Jei problema išlieka, žaidėjams patariame susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.

Kaip rasti mano profilio puslapį?

Kai žaidėjas prisijungia, jis turi spustelėti skirtuką „Mano paskyra“ viršutinėje naršymo juostoje. Tai nuves juos į pagrindinį puslapį, o iš ten jie šoniniame meniu turės spustelėti skirtuką Profilis.

Žaisdamas „Live Blackjack“ praradau ryšį. Kas bus su raundu?

Kai žaidėjas praranda interneto ryšį žaisdamas Live Casino žaidimą, žaidimas tęsis kaip įprasta. Žaidėjo statymas bus užregistruotas kaip „stovas“, nurodantis tašką, kai žaidėjas neatlieka tolesnių veiksmų žaidime.

Kaip žaisti ruletę?

Ruletė yra vienas populiariausių žaidimų, o „Play Casino“ pridėjo daug skirtingų to paties variantų. Taip žaidėjams bus lengviau rasti savo mėgstamą ruletės variantą. Bet kokiu atveju, žaidėjams patariame išmokti žaidimo taisykles prieš nusprendžiant žaisti. Geros naujienos yra tai, kad žaidimas pasiekiamas linksmuoju režimu, todėl žaidėjai gali praktikuoti taisykles ir sukurti strategiją. Yra daug populiarių matematikų strategijų, ir kas skiria laiko jas išmokti, drastiškai padidins savo galimybes laimėti.

Kaip žaisti Blackjack?

Blackjack yra dar vienas populiarus žaidimas, kuriame siūlomos gana paprastos taisyklės, kurias žaidėjai gali išmokti akimirksniu. Be to, žaidimas sukelia tokį jaudulį ir daugiausia dėl to jis sulaukė didžiulio populiarumo. „Play Casino“ siūlo daugybę skirtingų žaidimo variantų. Prieš nuspręsdami žaisti, žaidėjai turi išmokti pagrindines žaidimo taisykles. Įvaldę pagrindines žaidimo taisykles, jie gali prisitaikyti prie bet kurio galimo varianto. „Blackjack“ idėja yra gauti kortą, artimesnį 21. Jų kombinacija turi būti didesnė už dalintojo kombinaciją, neviršijant 21. Žaidėjas turi keletą skirtingų variantų, kurie padės pagerinti savo kombinaciją, kai pamatys savo. pradinės kortelės. Žaidėjai gali apsilankyti šios svetainės Stalo Live Casino žaidimų skyriuje ir perskaityti apie konkrečias šio žaidimo taisykles.

Kaip žaisti Baccarat?

Baccarat yra labai paprastas žaidimas su keliomis taisyklėmis, kurias lengva laikytis. Žaidimas žaidžiamas su keliomis kortų kaladėmis ir žaidėjas turi gauti 8 arba 9 kortų kombinaciją, kad laimėtų raundą. Žaidėjai turi galimybę statyti ne tik už savo rankas, bet ir už bankininko ranką. Taip pat yra trečioji statymo galimybė – statymas už lygiąsias. Šis statymas siūlo didžiausią išmoką ir yra patrauklus, ypač pradedantiesiems. Bet kokiu atveju lygiosios statymas įvyks retai, todėl žaidėjams patariame vengti šio statymo.

Kas yra Live Casino?

„Live Casino“ kuo labiau priartina prie žaidimo sausumos kazino patirties. Žaisdami „Live Dealer“ žaidimus žaidėjai matys veiksmą, besiskleidžiantį prieš akis. Žaidimus realiu laiku veda tiesioginis pardavėjas ir jie perduodami į žaidėjo darbalaukį arba mobilųjį įrenginį. Žaidėjai gali kalbėtis su pardavėju ir kitais žaidėjais naudodami pokalbių langą, o tai prideda socialinio elemento visai žaidimo patirčiai. Pardavėjai visada mielai bendrauja ir atsako į klausimus apie žaidimą. Žaidėjai turi atsiminti, kad tiesioginis prekiautojas negalės jiems padėti klausimais, susijusiais su jų paskyra. Jie neturi prieigos prie žaidėjų paskyrų ir asmeninės informacijos.

Ar galiu turėti daugiau nei vieną „Play Casino“ paskyrą?

Žaidėjai gali turėti tik vieną sąskaitą „Play Casino“.

Ar galiu patikrinti savo paskyros veiklą ir operacijų istoriją?

Žaidėjai gali patikrinti savo paskyros veiklą spustelėję Mano paskyra skirtuką Operacijos. Jei jiems reikia daugiau pagalbos, jie turėtų susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, o klientų agentas mielai jiems padės.

Ar galiu išjungti naujienlaiškių ir akcijų prenumeratą?

Taip, žaidėjai gali atšaukti prenumeratą, jei daugiau nenori gauti naujienų iš kazino. Jiems tereikia paspausti mygtuką „Atsisakyti prenumeratos“, kuris yra visuose el. laiškuose ir SMS žinutėse. Kitas būdas – atnaujinti jų pranešimus skirtuke „Mano paskyra“.

Pamiršau slaptažodį. Ką turėčiau daryti?

Žaidėjas gali pamiršti slaptažodį, bet nėra ko jaudintis. Žaidėjai gali spustelėti nuorodą Pamiršau slaptažodį ir vadovautis paprastomis instrukcijomis. Kitas būdas yra susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba ir agentas mielai jums padės.

Ar galiu pakeisti mokėjimo būdą?

Žaidėjai gali naudoti iki 5 skirtingų mokėjimo būdų savo sąskaitoms finansuoti. Viskas, ką jie turi padaryti, tai paspausti viršutiniame dešiniajame kampe esantį indėlio mygtuką ir pasirinkti iš galimų pasirinkimų.

Ar „Play Casino“ yra licencijuotas?

„Play Casino“ turi visas veiklai reikalingas licencijas. Svetainę valdo „Genesis Global Limited“, kuri veikia pagal Maltos žaidimų institucijos įstatymus, kurios licencijos numeris yra MGA/B2C/314/2015.

Ar mano duomenys yra apsaugoti „Play Casino“?

„Play Casino“ savo žaidėjų saugumą laiko svarbiausiu prioritetu. Jie naudoja naujausią šifravimo technologiją, kad įsitikintų, jog visa asmeninė ir finansinė informacija yra saugi.

Ar galiu ištrinti kai kuriuos savo duomenis?

Kazino negali ištrinti ar keisti jokios informacijos, saugomos jo duomenų bazėje 5 metus.

Ar galiu gauti 3D saugų IPIN?

Žaidėjai, norintys papildomos apsaugos, gali kreiptis dėl 3D saugaus IPIN banko arba kortelės svetainėje, kuri išdavė jų kredito kortelę. Kiekvienas bankas turi skirtingą procesą, kurio žaidėjai turi laikytis.

Kaip padaryti indėlį?

Žaidėjai, norintys žaisti iš tikrų pinigų „Play Casino“, turi įnešti įnašą į savo sąskaitą. Tai paprastas procesas, kurio metu žaidėjai turi eiti į kasą, pasirinkti skyrių „Įnešti“, pasirinkti mokėjimo būdą, kurį nori naudoti, ir įvesti norimą įnešti sumą. Lėšos jų sąskaitoje turėtų atsirasti beveik iš karto. Žaidėjai, įnešę pirmąjį įnašą į savo sąskaitą, turi teisę į labai dosnią premiją, kuri drastiškai padidins jų balansą.

Ar įnešti indėlį galima nemokamai?

Taip, žaidėjai gali įnešti įmokas į savo sąskaitas nemokėdami jokių mokesčių.

Įnešiau indėlį, bet lėšos mano sąskaitoje neatsispindi. Ką turėčiau daryti?

Geriausia tokiu atveju susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba ir jie mielai išnagrinės. Iš žaidėjų gali tekti atsiųsti operacijos kopiją, kad klientų agentas sužinotų, kas atsitiko su lėšomis.

Kokie depozito būdai galimi?

„Play Casino“ pridėjo įvairių mokėjimo būdų, kad žaidėjams būtų lengviau. Žaidėjai turi turėti omenyje, kad ne visi mokėjimo būdai jiems bus prieinami, atsižvelgiant į jų vietą. Geriausias būdas patikrinti – eiti į kasą ir bus pateikti visi galimi mokėjimo būdai.

Mano depozitas nepavyko. Kodėl taip yra?

Yra keletas skirtingų priežasčių, dėl kurių nepavyksta indėliai, ir šios yra dažniausiai pasitaikančios:

  • Žaidėjams, pateikusiems neteisingus mokėjimo duomenis, operacija nepavyks. Jei duomenys nesutampa, bankas automatiÅ¡kai atmes pavedimą.
  • Žaidėjai, kurie pateikė neteisingus CVV2/CVC2 saugos numerius.
  • Žaidėjai, kurių sąskaitose nėra pakankamai lėšų. Patariame žaidėjams prieÅ¡ bandant įneÅ¡ti lėšas patikrinti, ar jų sąskaitoje yra pakankamai lėšų.
  • Žaidėjai, turintys per daug aktyvių kredito kortelių. Jiems leidžiama turėti ne daugiau kaip 5 aktyvias kredito korteles, kuriomis jie gali įneÅ¡ti lėšų.

Kokias valiutas palaiko „Playa“?

„Play Casino“ priima skirtingas valiutas, kad žaidėjams būtų lengviau. Šiuo metu tai yra galimos valiutos USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW ir UAH. Žaidėjai turi nepamiršti, kad pasirinkę valiutą ir naudodami ją įnešę indėlį, vėliau jos pakeisti negalės.

Ar „Play“ ima mokesčius už pinigų išėmimą?

Žaidimas ima 2% mokestį už pinigų išėmimą. Kai kuriais atvejais mokestis gali būti mažesnis. Bet kokiu atveju žaidėjai bus informuoti apie sumą prieš apdorodami išėmimą.

Ar galiu atšaukti išėmimą?

Žaidėjui paprašius pasitraukti, jo būsena laukiama. Per tą laiką žaidėjai gali eiti į Mano paskyra ir pasiekti skirtuką Laukiantys išėmimai. Kai atsiėmimo užklausa bus paskelbta, žaidėjai negalės atšaukti prašymo.

Kas yra premija ir kokie yra lažybų reikalavimai?

Premija yra papildomi pinigai, kuriuos kazino skiria žaidėjams, kad padidintų jų galimybes laimėti. Premijos dydis gali skirtis ir tikrai padvigubės, o kai kuriais atvejais net trigubai žaidėjo likutį. Visoms įmokų premijoms taikomi lažybų reikalavimai, kuriuos žaidėjai turi įvykdyti, kad galėtų prašyti pinigų išėmimo. Tiek kartų žaidėjai turės žaisti per premijų lėšas. Sveikinimo premija „Play Casino“ yra su 40 kartų didesniu lažybų reikalavimais. Bet kokiu atveju, kitoms premijoms gali būti taikomi skirtingi lažybų reikalavimai, todėl žaidėjai turi suprasti taisykles ir sąlygas prieš priimdami premiją.

Ar galiu atsisakyti premijos?

Žaidėjai gali atšaukti premiją prieš atlikdami statymą. Atlikę statymą, jie turės žaisti per premijų lėšas, kad galėtų išsiimti. Žaidėjai gali atšaukti premiją net atlikę statymą, tačiau jų lėšos bus konfiskuotos.

Ar galiu žaisti visus žaidimus su savo premija?

Kiekviena premija turi savo apribojimus. Žaidėjams patariama perskaityti Sąlygas ir nuostatas prieš jiems priimant premiją. Kai kurie žaidimai neprisidės prie lažybų reikalavimų įvykdymo 100%, o kai kurie žaidimai neįtraukiami į premijos pasiūlymą.

Kodėl kai kurios akcijos man nepasiekiamos?

Kai kurios akcijos galimos tik žaidėjams iš tam tikrų šalių arba tiems, kurie naudojasi tam tikru mokėjimo būdu. Deja, kai kurie žaidėjai, gyvenantys tam tikrose šalyse, negalės pretenduoti į tam tikrus pasiūlymus.

Ar galiu žaisti žaidimus nemokamai?

Žaidėjai gali žaisti žaidimus nemokamai „Play Casino“ demonstraciniu režimu. Kazino juos apdovanos virtualiais pinigais, kuriuos jie galės panaudoti žaisti bet kurį norimą žaidimą. Beveik visi žaidimai galimi demonstraciniu režimu, išskyrus „Live Dealer Games“.

Kaip žaisti mobiliajame telefone?

Žaidėjai gali pasiekti savo „Play Casino“ paskyrą naudodami rankinį įrenginį. Vienintelis dalykas, kurį jie turi padaryti, tai pasiekti kazino naudodami savo naršyklę.

Kokių programinės įrangos tiekėjų galiu žaisti žaidimus?

„Play Casino“ bendradarbiauja su daugybe skirtingų programinės įrangos tiekėjų, kad pasiūlytų geriausius žaidimus savo žaidėjams. Kai kurie iš populiariausių programinės įrangos tiekėjų yra „NetEnt“, „Microgaming“, „Quickspin“ ir „Evolution Gaming“.

Kaip užsiregistruoti paskyrai?

Žaidėjai gali užsiregistruoti paskyrai užsukę į oficialią kazino svetainę ir spustelėję mygtuką Prisiregistruoti. Norėdami sukurti paskyrą, jie turės įvesti tam tikrą asmeninę informaciją, pvz., vardą, pavardę, gimimo datą, el. paštą, gyvenamąją šalį ir mobilųjį telefoną. Kai jų paskyra bus patvirtinta, žaidėjai gaus el. laišką su patvirtinimo nuoroda, kurią turės spustelėti norėdami patvirtinti savo el. pašto adresą.

Kaip veikia pasveikinimo premija?

„Play Casino“ siūlo labai dosnią pasveikinimo premiją savo žaidėjams, kurie užsiregistruoja ir atlieka pirmąjį įnašą. Sveikinimo premija perkeliama per pirmuosius keturis įnašus ir padidins balansą iki 1 000 USD. Premija ateina su lažybų reikalavimais, kuriuos žaidėjai turi įvykdyti, kad galėtų atsiimti savo laimėjimą. Patariame žaidėjams perskaityti kiekvienos premijos sąlygas, prieš jiems net priimdami.

Kada buvo sukurtas „Play Casino“?

„Play Casino“ žaidėjams yra prieinamas nuo 2018 m.

Kaip galiu susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba?

Yra keletas būdų, kaip žaidėjai gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Patogiausias būdas yra tiesioginio pokalbio funkcija arba jie gali išsiųsti el.

Kaip uždaryti „Play“ paskyrą?

Žaidėjai gali uždaryti savo sąskaitas, jei mano, kad lošimas sukelia jiems problemų arba dėl bet kokios priežasties. Geriausias būdas tai padaryti yra susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba ir jie padės priimti labiau pagrįstą sprendimą.

Ar man reikia premijos kodo norint gauti pasveikinimo premiją?

Pirmoji pasveikinimo premija pridedama prie paskyros, kai žaidėjas atlieka sėkmingą pervedimą. Norėdami gauti antrą, trečią ir ketvirtą pasveikinimo premiją, žaidėjai turi naudoti šiuos premijos kodus atitinkamai PELAA2, PELAA3 ir PELAA4.

Ar „Play“ siūlo premiją be indėlio?

Šiuo metu „Play Casino“ savo žaidėjams nesiūlo premijos be įnašo. Jei tai pasikeis ateityje, žaidėjai bus informuoti.

Kaip atsiimti pinigus iš mano sąskaitos?

Žaidėjai turi skirtingas parinktis, kurias gali naudoti, kai nori išsiimti laimėjimus iš savo sąskaitų. Jiems tereikia nueiti į Kasą ir iš išėmimo skilties pasirinkti norimą mokėjimo būdą. Žaidėjai turi atsiminti, kad išėmimui jie turi naudoti tą patį mokėjimo metodą, kurį naudojo įnešdami pinigų.

Privalumai
+ Daugybė programinės įrangos tiekėjų 🦩
+ SSL užšifruotas 🛡
+ Mobilus dizainas 📱
Trūkumai
- Daugelis ribotų šalių

Greiti kazino faktai

Year foundedYear founded: 2018
KalbosKalbos (5)
anglų
norvegų
suomių
vokiečių
švedų
LicencijosLicencijos (4)
DGOJ SpainMalta Gaming AuthoritySwedish Gambling AuthorityUK Gambling Commission
Lėšų įnešimo būdaiLėšų įnešimo būdai (24)
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
Skrill
Sofort
TrustlyVisa
iDebit
instaDebit
Pagalbos būdaiPagalbos būdai (1)
PremijosPremijos (1)
Programinė įrangaPrograminė įranga (20)
ValiutosValiutos (25)
Bahreino dinarų
Bulgarijos levų
Danijos kronų
Didžiosios Britanijos svarų
Gruzijos larių
JAV dolerių
Kanados dolerių
Kataro rialų
Kinijos ženminbi juanių
Kuveito dinarų
Lenkijos zlotų
Maroko dirhamų
Meksikos pesų
Naujosios Zelandijos dolerių
Nigerijos nairų
Norvegijos kronų
Peru solių
Rumunijos lėjų
Rusijos rublių
Saudo Arabijos rijalų
South African Rand
Turkijos lirų
Venezuelan bolívars
eurų
Švedijos kronų
Å alysÅ alys (24)
Bahreinas
Bulgarija
Danija
Gruzija
Jungtiniai Arabų Emyratai
Jungtinė KaralystėJungtinės Valstijos
Kanada
Kataras
Kinija
Kuveitas
Lenkija
Meksika
Naujoji Zelandija
Nigerija
Norvegija
Peru
Pietų Afrika
Rusija
Saudo Arabija
Turkija
Venesuela
Å vedija
Å veicarija
ŽaidimaiŽaidimai (1)