Didžiausias skirtumas tarp registracijos premijų ir pasveikinimo premijų yra tada, kai jos siūlomos. Nors pasveikinimo premijos teikiamos klientams, kurie jau prisijungė ir atliko pirmąjį įnašą ar pirkimą, prisiregistravimo paskatos dažnai suteikiamos kaip paskata naujiems vartotojams užsiregistruoti dėl paslaugos ar produkto.
Tinkamumas
Kvalifikaciniai apribojimai tarp šių dviejų yra dar vienas svarbus skirtumas. Visi nauji klientai dažnai gauna registracijos premijas, jei atitinka tam tikrus reikalavimus, pvz., yra naujas klientas, įveda reklamos kredito kodą arba įmoka minimalų įnašą. Kita vertus, pasveikinimo premijos dažnai skiriamos klientams, kurie atitiko konkretesnius kriterijus, pavyzdžiui, įnešė pirmąjį įnašą arba atitinka tam tikrus išlaidų reikalavimus.
Premijos dydis ir struktūra
Paskatų dydis ir formatas taip pat skiriasi nuo registracijos premijų ir pasveikinimo premijų. Priešingai, sveikinimo premijos, kurios dažnai sudaro procentą nuo kliento pradinio įnašo iki nurodytos sumos, registracijos premijos dažnai yra fiksuota suma, pvz., 100 arba 200 USD. Be to, pasveikinimo premijos gali būti sudarytos kaip pakopinė premija, kai klientai gauna papildomų premijų už kelis įnašus arba įvykdę kitus išlaidų reikalavimus.
Lažybų reikalavimai
Galiausiai, registracijos premijos ir pasveikinimo premijos gali turėti skirtingus lažybų reikalavimus. Lažybų reikalavimai nurodo pinigų sumą, kurią klientas turi pastatyti arba peržaisti, kad galėtų atsiimti bet kokius iš premijos uždirbtus laimėjimus. Registracijos premijoms gali būti taikomi aukštesni lažybų reikalavimai, nes jie dažnai siūlomi didesnėmis sumomis, o pasveikinimo premijoms gali būti taikomi mažesni reikalavimai, skatinantys klientus toliau žaisti.