September 3, 2021
Booongo, an internetinių kazino žaidimų kūrėjas, atnaujino ir atnaujino savo „Promo“ vartotojo sąsajos programinę įrangą, kad būtų sukurtas tvirtesnis ryšys tarp pagrindinio kiekvieno jo žaidimo žaidimo ir jo žaidimų funkcijų.
Pasak verslo, „Promo UI 2.0“ patobulinimai bus įgyvendinami trimis etapais. Pirmiausia ji pristatys naują valdiklių sistemą, apimančią visus jos reklaminius elementus, įskaitant nepaprastai populiarius „HYPE“ turnyrus, „Prizų lašus“, „Cashbacks“ ir netrukus pasirodysiančius „Jackpots“ pasiūlymus.
Po nauju „Promo UI“ piktogramos mygtuku rasite naujus sulankstomus ir išplečiamuosius valdiklius. Jie visi buvo sukurti siekiant pagerinti žaidėjų patirtį vis didėjančiame „Booongo“ internetinių lošimų portfelyje.
Studijos žaidimų iššokantys langai, atskleidžiantys svarbią informaciją, pvz., Reklaminius įspėjimus, nemokamus statymus ir kitas žaidėjams pateiktas paskatas, atnaujinami antrame etape.
Paskutiniame naujovinimo etape bus pertvarkytos visos žaidimų sąsajos, kad žaidėjai galėtų lengviau suprasti vykdomų reklaminių programų, tokių kaip turnyrų lyderių sąrašai ir prizų fondai, sąlygas.
Booongo pranešime spaudai, kuriame aprašė „Promo UI 2.0“ naujienas, teigė, kad patobulinimai buvo pritaikyti mobiliesiems įrenginiams ir planšetiniams kompiuteriams, kuriuose vietos yra ribota, kad būtų užtikrinta, jog valdikliai labai netrukdytų pagrindiniam kiekvieno lizdo žaidimui.
Naujai patobulintos „Promo“ vartotojo sąsajos debiutas atsirado dėl „Booongo“ žaidimų portfelio naujausių vartotojo ir vartotojo sąsajų pakeitimų. Šie patobulinimai, anot bendrovės, rodo jos atsidavimą teikti „labai įtraukiančią žaidimų patirtį“ savo nuolat augančiai žaidėjų bazei.
Jurijus Muratovas, „Booongo“ sąskaitų valdymo ir verslo plėtros vadovas, pažymėjo, kad „žaidimų įrankiai yra nepaprastai reikšmingi šiuolaikinėje pramonėje“ ir kad naujai pristatyti bendrovės dizaino patobulinimai yra svarbus žingsnis link „sklandžios vartotojo patirties teikimo visais kanalais“. Ponas Muratovas pabrėžė, kad jų žaidimai dabar supakuoti su reklaminiais įrankiais dėl naujų sulankstomų ir išplečiamų valdiklių, kurie „per daug nenutraukia pagrindinio žaidimo, kuris galiausiai yra pagrindinis žaidėjų patrauklumas“.
Plėsdamas savo buvimą keliose rinkose, Booongo tobulino savo pasiūlą. Bendradarbiaudama su pagrindiniais vietiniais operatoriais, tokiais kaip „DoradoBet“ ir „Sellatuparley“, bendrovė, be kita ko, sustiprino savo pozicijas Lotynų Amerikoje - neseniai bangas sukėlusiame regione. Ji taip pat pasirašė turinio tiekimo sutartį su naujuoju pramonės atstovu „CatCasino“, suteikdama jai prieigą prie viso pastarojo lizdo portfelio. Rytų Europa, Skandinavijos regionas, Rusija, Naujoji Zelandija ir Kanada yra visos rinkos, kuriomis domisi „Booongo“, o jose sutelkta tik šių metų pradžioje sukurta nauja skaitmeninių žaidimų vieta.