Nepaisant to, kad šūdas a populiarus kazino žaidimas Remiantis sėkme, daugybė craps strategijų padėjo žaidėjams įgyti pranašumą prieš namus ar kitus žaidėjus.
Prieš bandant sukurti strategiją, kaip laimėti žaidime, būtina žinoti Pagrindinės craps taisyklės internete. Gerai nežinant taisyklių gali būti sunku suprasti net paprasčiausią „crap" strategiją.
Tai svarbu žaidėjams rasti tinkamą internetinį kazino arba craps svetainę, kurioje jie gali žaisti nemokamai arba iš tikrų pinigų. Tai padeda jiems atrasti geriausią „Craps" lažybų strategiją, suprasti „Craps" šansus ir efektyviai panaudoti savo žinias, kad padidintų savo galimybes laimėti.
„The Pass Line" statymas
Dauguma craps žaidėjų renkasi statymą ant perdavimo linijos. Šis statymas atliekamas prieš pat metant kauliuką. Laimėjęs statymas atliekamas, jei šaulys gauna 7 arba 11. Žaidėjai pralaimi statymą, jei šaulys gauna 2, 3 arba 12.
Rezultatas yra taškas, jei šaulys išmeta kitą skaičių nei 1. Šaulys turi pakartoti tą skaičių prieš ištraukdamas 7. Ir jei taip, statymas laimi. Statymas yra pralaimėtas, jei šaulys meta 7 prieš taško skaičių.
„Nepraleiskite statymo"
Don't Pass yra „Pass Line" statymo alternatyva. Jei šaulys išmeta 2 arba 3, jis arba ji laimi statymą. Jei jie išmeta 7 arba 11, jie pralaimi. Statymai laikomi pastūmėjimu, jei žaidėjas meta 12.
Bet koks kitas skaičius, kurį išmetė šaulys, tampa tašku. Šaulys turi pabandyti mesti 7 prieš taškų sumą. Žaidėjai pralaimi statymą, jei išmeta taško skaičių prieš 7.
The Come Bet
Po to, kai šaulys nustato taško skaičių, galima atlikti Come Bet, kuris yra identiškas Pass Line statymui. „Come Bet" atsipirks, jei šaulys pataikys 7 arba 11 po to, kai jį padėjo. Žaidėjai praras savo statymą, jei šaulys gaus 2, 3 arba 12.
Naujas taikinys yra, jei šaulys nusileidžia ant kito skaičiaus nei atėjimo taškas. Šaulys turi vengti ridenimo 7, pirmiausia ridendamas artėjimo tašką. Ir jei jie tai padarys, statymas laimi. Žaidėjai praras savo statymą, jei 7 bus išmesta prieš padarant atėjimo tašką.
„Neateisk lažybų"
Don't Come yra „Come Bet" atvirkščiai. Jei po statymo šaulys išmeta 2 arba 3, jis arba ji laimi. Jei jie išmeta 7 arba 11, jie pralaimi. Statymai laikomi pastūmėjimu, jei žaidėjas išmeta 12. Naujas tikslas yra tada, kai kauliukas atsiduria ant kito skaičiaus nei atėjimo taškas.
Šaulys turi pabandyti išmesti 7 prieš metant atėjimo tašką. Žaidėjo statymas prarandamas, jei šaulys metė artėjimo tašką prieš 7.
Kiti statymų tipai
Interneto kazino šūdas siūlo platų lažybų pasirinkimą, be „pass line" statymo, „nepass" statymo, „ateini statymo" ir „neatvyk statymo". Kai kurie iš dažniausiai pasitaikančių yra šie:
- Vieta statymo - Statymas dėl skaičiaus 4, 5, 6, 8, 9 arba 10, atsirandantis prieš 7. Laimėjimai yra proporcingi lažybų tikimybei, 7:6 mokant už laimėjimą su 6 arba 8.
- Lauko statymas - Statymas ant kito metimo yra 2, 3, 4, 9, 10, 11 arba 12. Jei metimas 3, 4, 9, 10 arba 11, lažybininkas gauna lygius pinigus, o metimas 2 arba 12, laimėjimas yra 2:1.
- Didysis 6 / Didysis 8 - Statymas už pirmąjį šaulio metimą yra 6 arba 8, o ne 7. Laimėtojams skiriami net pinigai.
- Kietojo kelio statymas - Statymas už dviejų skaičių, išskyrus 7, metimo rezultatą. Sunkus 6 yra statymas, kad šaulys pataikys du 3 prieš 7. Priklausomai nuo kazino, grąža gali būti nuo 9:1 iki 7: 1.
Bankroll valdymas Craps
Žaidėjai, kurie prastai rūpinasi savo bankrotais, gali greitai prarasti visus savo pinigus. Prieš dalyvaujant, labai svarbu nustatyti išlaidų limitą ir jo laikytis. Prieš pradėdami žaidėjai taip pat turėtų apriboti, kiek pinigų yra pasirengę statyti ir prarasti.
Pasiekus šią ribą, laikas mesti žaidimą. Taip pat rekomenduojama sukurti bankroto valdymą laimėjimams. Kai žaidėjai pasiekia bet kurią ribą, jie turėtų pasitraukti iš žaidimo.